Razstava se začne s kraljico Viktorijo, ki je prva spoznala moč fotografije, nadaljuje pa se z deli, ki prikazujejo Mohameda Alija, Mahatmo Gandhija, Greto Grabo, Adolfa Hitlerja, Elvisa Presleyja, Jamesa Deana, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe in Johna F. Kennedyja. Princese Diane na razstavi ni, ker je skoraj nemogoče najti njeno še neobjavljeno fotografijo.
Šola za tiskovne predstavnikeRazstava uči tudi, kako so več kot 100 let pred pojavom tiskovnih predstavnikom slavne osebnosti nadzirale svojo podobo v medijih in kako jih je lahko kaznovalo nesodelovanje z njimi. Današnje slavne osebnosti lahko o tovrstnih dobrih odnosih z mediji, kot jih je imela večina obravnavanih zvezdnikov, kljub svojim tiskovnim predstavnikom samo sanjajo.
Napredna kraljica Viktorija
Fotografija se je začela razvijati prav ob začetku vladanja britanske kraljice Viktorije, in vladarica je kmalu spoznala pomen fotografije. Bila je ena od najbolj fotografiranih žensk svojega časa, prav avtorizirana kraljičina fotografija, na kateri se smehlja, pa je v poznih letih njenega vladanja pomagala omiliti strogo podobo vladarice, pod katero jo je poznala javnost.
Politik je znal z mediji
Obvladovanje fotografov in medijev je do potankosti obvladal indijski voditelj Mahatma Gandi, ki je medije uporabljal v svojo korist. Fotografije ga prikazujejo v obdobju štiridesetih let; sprva kot mladega odvetnika, nato pa kot plešastega Indijca, čigar povsem običajni slog je navduševal njegove sodržavljane.
Adolf Hitler je sprva držal fotografe na razdalji, ko pa je spoznal njihovo promocijsko moč, je dobil svojega najljubšega fotografa. Heinrich Hoffman je med letoma 1935 in 1945 posnel približno 2,5 milijona Hitlerjevih fotografij. Precej sovražen odnos z mediji pa je imela Greta Garbo, ki se je kamere in fotografov bala, a bolj ko se jim je umikala, bolj so jo iskali. Še posebej vztrajen je bil pri svojem zasledovanju Ted Leyson, ki je posnel verjetno tudi njeno zadnjo fotografijo.
Afera z objektivom
Povsem drugačen odnos z mediji je imela Marilyn Monroe, za katero so nekateri trdili, da med njo in objektivom poteka pravo ljubezensko razmerje. Edini trenutek, v katerem je bila zaradi fotografij ogrožena njena kariera, je bil, ko so se v javnosti pojavile njene gole fotografije, ki jih je posnela za Playboy, a ji je uspelo pojasniti tudi to dejanje.
Od prijemov, ki jih je v komuniciranju z mediji uporabljal Elvis Presley, pa bi se lahko učili tudi sodobni tiskovni predstavniki. Njegovo pojavljanje v medijih je nadziral menedžer Tom Parker, in Presleyjeva podoba v javnosti je bila skoraj brezmadežno čista.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje