Sedlaček, čigar delo se vedno navezuje na preiskovanje življenjskega okolja posameznika in skupnosti v najširšem pomenu besede, v Mali galeriji pod naslovom Izgubljena ozemlja (Nepremičnine cona A/ Immobili zona B) predstavlja svojo 'študijo' učinkov odprave meje med Slovenijo in Italijo. Temi, ki jih obdeluje razstava kustosa Igorja Španjola, sta torej tranzicija in integracija z Zahodom.
Kako se na novo (pre)oblikuje slovenska istovetnostLanskega nagrajenca natečaja OHO za umetnike, mlajše od 35 let, - priznanje si je zagotovil z Robotom Žicarjem - zanima spreminjanje slovenske narodne podobe v novem geopolitičnem in tudi globalnokulturnem položaju, v katerih se je znašla Slovenija. Nove smernice tehnoloških presežkov, presežne proizvodnje, vedno bolj zaostrene ekološke problematike, duhovne izpraznjenosti in hkratne potrebe po občutenju optimizma zaradi (domnevno) večjih poklicnih in življenjskih možnosti po vključitvi Slovenije v Evropsko unijo - to so parametri, znotraj katerih se na novo oblikuje slovenska istovetnost.
Istovetnost vedno temelji na tradicionalni osnovi, katero lahko nov um le dopolni, nikoli pa izrine. Posledično Sašo Sedlaček ne zanemarja osnove krajevne kulture, družbenih navad in mitologije. Zgodovinska podlaga oziroma različen zgodovinski razvoj je pomemben dejavnik, ki definira raznolikost načinov komunikacije, "uporabo različnih barvnih shem, slik, tipografij in sporočil". Globalizacija pa teži k spajanju teh različnih govoric v eno samo univerzalno govorico.
P. B.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje