Umetnik je delo zasnoval po naročilu za galerijo v pritličju muzeja. Ker je bila edina postavitev, ki je do sedaj v tej galeriji nenavadne oblike 'delovala', prav delo Serre, so se odločili, da bodo novo postavitev zaupali njemu, osnova pa je bila prva postavitev Snake (Kača). Umetnik je postavil le en pogoj - da umetnina ostane v galeriji vsaj 25 let.
Guggenheimov muzej sicer velja za mojstrovino arhitekta Franka Gehryja, Serrova postavitev pa so ogromne jeklene strukture, ki se vijejo po razstavnem prostoru. Sam umetnik je dejal, da si nikoli ni niti predstavljal, da bo kdaj lahko postavil kaj podobnega, in to v tako prestižnem muzeju, celotno inštalacijo skulptur pa je označil za najbolj naporen in hkrati najbolj krasen projekt, kar se jih je lotil.
Od leta 1997 naprej le raste ...
Vse se je začelo leta 1997 ob odprtju tedaj novega muzeja, ko je nastala postavitev Kača. Ob retrospektivi del Serre leta 1999 je umetnik prvotno postavitev dopolnil še z osmimi liki iz jeklenih 'plaht', sedaj pa postavitev A Matter of Time sestavlja ogromna kiparska inštalacija, ki se razteza po vsem razstavišču, sestavljajo pa jo skulpture, težke od 44 do 276 ton.
Tri desetletja upogibanja jekla
Richard Serra je v umetniškem svetu znan prav po svojih jeklenih skulpturah, ki jih po naročilu izdeluje že dobra tri desetletja. Najdemo jih po Evropi in ZDA, prvo priznanje pa so tovrstne stvaritve prejele ob umetnikovi razstavi v New Yorku (1997). V bistvu gre za eliptične oblike, ki se dvigujejo navpično iz tal, nato pa se obrnejo na vodoravno os.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje