V ospredju je figura s skladnimi oblikami, kipar pa ji dodaja poudarjeno čustveno vrednost. Foto: Obalne galerije Piran
V ospredju je figura s skladnimi oblikami, kipar pa ji dodaja poudarjeno čustveno vrednost. Foto: Obalne galerije Piran

Skulpture Brdarja, avtorja konjeniškega spomenika Rudolfa Maistra nasproti ljubljanske železniške postaje in predstavnika likovne smeri, ki je povzela nekatera bistvena izhodišča iz preteklosti, imajo veliko skupnega z antičnimi deli, zaznamujeta pa jih tehnična dovršenost in avtorski pečat. Razstavo Brdarjevih del so odprli v Savinovem likovnem salonu v Žalcu.

Osrednji eksponat je figura, "lik v gibanju, ki se hkrati obrača navzven in se zapira vase", kar je po mnenju likovnega kritika Borisa Gorupiča le ena izmed osnovnih značilnosti, ki jo je mogoče prepoznati v Brdarjevih delih. Postavitev bo dopolnjevalo več manjših kipcev.

Jakov Brdar se je rodil leta 1949 v Livnem v Bosni in Hercegovini. Na ljubljanski likovni akademiji je študiral kiparstvo in končal tudi kiparsko specialko, študijsko pa se je izpopolnjeval še v Parizu. Ob številnih samostojnih razstavah doma in v tujini je sodeloval na več deset skupinskih predstavitvah. Leta 1998 je prejel nagrado Prešernovega sklada.