Skulpture Brdarja, avtorja konjeniškega spomenika Rudolfa Maistra nasproti ljubljanske železniške postaje in predstavnika likovne smeri, ki je povzela nekatera bistvena izhodišča iz preteklosti, imajo veliko skupnega z antičnimi deli, zaznamujeta pa jih tehnična dovršenost in avtorski pečat. Razstavo Brdarjevih del so odprli v Savinovem likovnem salonu v Žalcu.
Osrednji eksponat je figura, "lik v gibanju, ki se hkrati obrača navzven in se zapira vase", kar je po mnenju likovnega kritika Borisa Gorupiča le ena izmed osnovnih značilnosti, ki jo je mogoče prepoznati v Brdarjevih delih. Postavitev bo dopolnjevalo več manjših kipcev.
Jakov Brdar se je rodil leta 1949 v Livnem v Bosni in Hercegovini. Na ljubljanski likovni akademiji je študiral kiparstvo in končal tudi kiparsko specialko, študijsko pa se je izpopolnjeval še v Parizu. Ob številnih samostojnih razstavah doma in v tujini je sodeloval na več deset skupinskih predstavitvah. Leta 1998 je prejel nagrado Prešernovega sklada.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje