Revija Art Review ga je uvrstila celo med 20 najboljših na tem bienalu, britanski The Independent pa "inteligentno, humorno in jezno" delo Cibičeve opisuje kot enega izmed vrhuncev.
Cibičeva, ki je pri postavitvi izhajala iz tematskega okvira bienala Enciklopedične palače, z večplastno razstavo raziskuje, kaj je tisto, kar državo predstavlja navzven.
"Od daleč elegantno, od blizu psihedelično"
V slovenskem paviljonu Cibičeva vprašanje reprezentacije države navzven prek arhitekture tematizira tudi s pomočjo endemične vrste hrošča Anophthalmus hitleri, ki krasi notranjost paviljona. Kot piše The Independent, se zdijo zidovi od daleč elegantni, od blizu pa "psihedelično mrgolijo od mrčesa".
Cibičeva se je poleg tega odločila, da na stene Galerije A + A izobesi 11 tihožitij iz zbirke državnega zbora, na razstavi pa sta na ogled tudi dva filma. Eden izmed njiju, naslovljen Fruits of Our Land, je nastal po zapisniku parlamentarne seje iz leta 1957. Umetnica je poudarila, da bi lahko "z istim besednjakom razpravljali o 'primerni' umetnosti našega trenutka".
Projekt Cibičeve, ki je na ogled v slovenskem paviljonu v Benetkah, zasebni palači družine Malipiero, ki je zdaj razstavni oziroma javni prostor, organizirajo v Muzeju in galerijah mesta Ljubljana, njegov kurator pa je Tevž Logar iz Galerije Škuc.
Avstrijci pohvalili drznost
Avstrijski časnik Der Standard se ob drznosti koncepta, ki temelji na vprašanju, kaj je državna umetnost in kakšno vlogo umetnik sploh ima pri tem, navdušuje tudi nad umeščenostjo projekta v prostor. Kot so zapisali, je Cibičeva odlično izkoristila prostor "eksternih paviljonov".
Beneški umetnostni bienale je na osrednjih prizoriščih v Giardinih in Arzenalu ter po drugih beneških razstaviščih na ogled do 24. novembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje