Pod naslovom 20 let svobode je zbral fotografije, ki jih je na različnih koncih sveta in za različne naročnike posnel v zadnjih dveh desetletjih. Fotografije ne bodo razpostavljene glede na čas in kraj, kjer je Suhadolnik pritisnil na sprožilec, ampak so združene v osem tematskih sklopov.
Vanje jih je razporedila kustosinja Alenka Gregorič, ki je izbirala predvsem med posnetki človeka in njegovega bivanjskega okolja, ni pa izpustila niti fotografij živali ter urbane in ruralne okolice.
Za svobodno interpretacijo
Tako prepuščajo gledalcu tematike oziroma pripovedi, ki jih v različne sklope povezujejo fotografije, posnete na različnih koncih sveta, popolnoma svobodno interpretacijo in potovanje v neznano. Postavitev del namreč ni namenjena sugeriranju gledalcu, kako naj fotografije sprejema, ampak razkrivanju Suhadolnikove osebne zgodbe in njegovega odnosa do lastnih fotografij.
Ohranjanje živosti
Suhadolnikove fotografije zaznamuje energija, ki neprestano sproža preizpraševanja in asociacije na že pretekle trenutke. Ob njih izgubi pomen fizična prisotnost, ki je vezana na čas in prostor. Pred gledalcem oživijo tako slike življenja, ki ne oziraje se na njiegovo fizično odsotnost, ohranijo svojo življenjskost oziroma živost.
"Jožetove fotografije vsebujejo tisto, kar je za fotografski medij ključno: niše, odprtine, zareze, ki zbodejo in zarežejo gledalčev pogled, in zaradi katerih fotografija ni le mimetičen posnetek resničnosti - kolikor je dejansko to sploh mogoče - pač pa v razprtinah, kamor pade gledalčev pogled; generirajo pomen in vsebine," je v besedilu Manj od življenja in več kot smrt zapisala Mojca Kumerdej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje