Platforma, k ogledu katere vas vabimo danes ob 23.25, vas bo popeljala po nekaj prizoriščih Documente, dogodka, ki velja za največjo razstavo sodobne umetnosti na svetu. V Kasslu sredi nemške dežele Hessen jo priredijo vsakih pet let. Sicer zaspano in arhitekturno dokaj puščobno mesto tedaj oživi, saj razstava poteka po mnogo prizoriščih po vsem mestu. Tudi zato vam tokratna oddaja, ki jo avtorsko podpisuje Polona Balantič in katere vizualno podobo sta sooblikovala snemalec Milan Crnkovič in montažerka Martina Bastarda, predstavlja le izsek iz celotnega programa.
Slovenskih umetnikov v oddaji ne boste srečali, saj tudi tokratna umetniška direktorica Documente, ameriška kuratorka Carolyn Christov-Bakargiev v program ni uvrstila nobenega Slovenca. Zato pa se bo predstavilo nekaj zvezdnikov svetovne umetniške scene. Vanjo po retrospektivi v newyorški MoMI nedvomno spada hrvaška konceptualna umetnica Sanja Iveković, stara znanka Documente, ki je tokrat na pranger postavila podjetja, ki so sodelovala z nacisti. Ujeli smo tudi enega najizvirnejših umetnikov zadnjih dveh desetletij, Južnoafričana Williama Kentridgea. Na kasselski železniški postaji je postavil filmsko instalacijo, v kateri razmišlja o času in o tem, kako je ureditev časa povezana z industrijsko revolucijo in širjenjem zahodne (imperialistične) kulture po njenem izbruhu. Temu pogledu na svet pa se zoperstavlja skupina Senegalcev, ki z delom v dvornem parku Karlsaue širi sporočilo o nujnosti verske tolerance in prenehanju iracionalnih sovraštev. Omenili smo le nekaj utrinkov iz polurne oddaje. Vabimo vas torej k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje