Dela Marussigove ne želijo zanikati bogate zgodovine likovne umetnosti. Marussigova likovno dediščino spoštuje, a jo nadgrajuje s sodobnimi tokovi v umetnosti in z lastnim zaznavanjem kolektivne zavesti sodobnega človeka.
Čopič nadgrajuje fotografijoTokrat se Mirjam Marussig predstavlja s podobami intimnosti, ki so bile posnete s fotoaparatom, kasneje pa s čopičem prenesene na slikarsko platno. Tako umetnica z domišljijo nadgradi strogo realnost fotografskega medija.
Dva medija za eno sliko
Tehnika prenašanja fotografije na slikarsko platno in njeno nadgrajevanje s čopičem in barvo je v zadnjih letih zelo priljubljena posebno pri ustvarjalcih mlajše generacije. Vendar to ni nova tehnika; že v 60. letih 20. stoletja so namreč likovni ustvarjalci odkrili načelo prenašanja podob iz enega v drug medij.
Fotografija za nepristranskost
Mirjam Marussig uporablja fotografijo zgolj kot vir materiala za svoje umetnine. Ker so fotografije delo nekoga drugega, ji omogočajo vzpostavitev distance do obravnavanega predmeta, s čimer se lahko izogne obtožbam, da podaja strogo osebni odnos do upodobljene tematike.
Človeška podoba je središče, okoli katerega se vrti ustvarjanje Mirjam Marussig. Vedno znova jo namreč preučuje in obdeluje z različnimi izraznimi sredstvi, da bi odkrila njen pomen v družbi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje