Foto:
Foto:

Avtorici sta se v njej posvetili zapisovanju spreminjanja tranzitne družbe. Ujeti sta hoteli njene značilnosti, preden dokončno izgine in se preobrazi v kapitalistično družbo. A projekt, ki sta ga od leta 2001 izvajali na področju nekdanje Jugoslavije, in sicer predvsem v mestih, se ne posveča le preteklosti. Kerkoševa in Badurinova govorita tudi o odkrivanju prihodnosti, ki jo primerjata s preteklostjo.

Mešanica novega in starega na ulicah Balkana
Za preučevanje Balkana sta se avtorici odločili, ker se prav zaradi vseh trenj, ki so na tem območju potekala zadnja desetletja, na zemljepisno majhnem območju pojavljajo velike estetske, generacijske in percepcijske razlike. Na Balkanu se najbolje kažejo tranzicijske spremembe, ki jih je še posebej jasno mogoče videti v utripu mest, kjer se meša novo in staro, tudi stari in novi elementi komunikacije.

CV
Avtorici sta diplomirali na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani; Kerkoševa na oddelku za vizualne komunikacije, Badurina pa je diplomirala iz kiparstva. Saša Kerkoš se je nato specializirala iz ilustracije, grafičnega oblikovanja, novih medijev, grafike in animacije, na prelomu tisočletja pa se je začela ukvarjati s tanko mejo med visoko in komercialno umetnostjo, opazovalci in opazovanimi, oblikovalci in umetniki. Pri tem je ugotovila, da o ljudeh največ pove okolje, v katerem živijo.

Lara Badurina je po diplomi še magistrirala iz kiparstva, poleg ustvarjanja za razstave pa se ukvarja tudi s scenografijo in oblikovanjem luči. Zanimajo jo tudi sociološka raziskovanja, pri katerih išče odgovore na vprašanja, kako jih vizualno ponazoriti in nanje opozoriti. Proučuje tudi, kako se teh problemov lotevajo sodobni umetniki.