Foto:
Foto:

K sodelovanju je povabila sedem umetnikov mlajše generacije. Ti so postavljeni v položaj preizpraševanja različnih oblik dojemanja in občutenja urbanega prostora, ljudi in dogodkov. Celoten projekt neVIDNI prostori je zgrajen iz posameznih akcij umetnikov. V projektu sodelujejo Nataša Breznik, Aleksandra Gruden, Polona Maher, Simona Šuc, Metka Zupanič, Dejan Sluga in umetniški tandem son:DA.

V prvi polovici projekta se umetniki naselijo v izložbene prostore mestnega jedra. "S tem postavijo sebe, svojo vlogo in funkcijo v nov družbeni kontekst. Nastala dela umetniki kasneje umestijo v 'zunanji' mestni prostor; kot proces ali gesta se individualne umetniške akcije realizirajo v intervencijah v prostor, v instalacijah in postavitvah, kot videodokument ali zgodba", je zapisano v predstavitvi projekta.

Povezani prek topografije
Slikarka Simona Šuc v akciji IzLeT: VeSoLjSkA JuHa izpostavlja in osvetljuje izbrane prostore urbanega okolja, s tem da pročelju zgradb dodaja svoje strukture, temelječe na barvi in obliki. Kiparka Aleksandra Gruden v akciji poSVAjalnica intervenira v spomenike in kipe javne kulturne dediščine in išče pot dialoga med posameznikom in velikokrat spregledanimi sledmi preteklega časa. Arhitektka Nataša Breznik se v raziskavi pojavov sodobne potrošniške družbe ustavlja pri neizprosni izpraznjenosti mestnega jedra ter v akciji Rent-a-voziček ponuja sprehajalcu preoblikovane nakupovalne vozičke.

Umetniška akcija v obliki trajnega zapisa
Kiparka Polona Maher v projektu LEGOKOS uporablja igro kot orodje za komunikacijo med sabo in mimoidočimi. Umetnostna zgodovinarja Metka Zupanič in Dejan Sluga vstopata v akciji ISKALCI_2 v socialni nivo mesta; raziskujeta namreč stopnjo pripravljenosti povezovanja različnih družbenih subjektov in izpostavljata perečo težavo brezposelnosti. Umetniški tandem son:DA pa se v akcijo vključuje z avtorskim videodokumentom, ki odpira subjektiven pogled na zastavljena izhodišča neVIDNIH prostorov, in hkrati dokumentira proces umetniške akcije v obliki trajnega zapisa.