Projekt Beneški, atmosferičen Tobiasa Putriha na formalni ravni izpostavlja problem odnosa med maketo in prostorom, ki ga maketa upodablja. Kot predmet raziskave je izbrana kinodvorana kot izrazit primer "prehodnega" prostora, torej prostora, ki služi kot vmesni prostor med iluzijo projekcije in resničnostjo ulice.
Vprašanji, ki si ju avtor zastavlja, sta odnos in razlike med kinodvorano in filmsko sceno ter odnos med kinodvorano kot scenografskim prostorom in njeno maketo. Maketa namreč ne poskuša doseči iluzije prostora, torej ne želi potvoriti, posnemati dejanskega prostora, kot to počne filmska scena, temveč predstaviti, simulirati še neobstoječi prostor.
Putrih skuša s svojimi inštalacijami in skulpturami preiskovati vplive iz kulturnega in družbenega prostora, v katerem se posameznik giba, na njegovo dojemanje sveta. Dela leta 1972 v Kranju rojenega umetnika dokazujejo, da naše zaznavanje nikoli ne more biti nevtralno in da zato nujno živimo v svetu izkrivljenih predstav.
Točka nič: Galerija A + A
Strokovna komisija je dobila v presojo 6 projektov in skladno s smernicami v razpisu oblikovala predlog, na podlagi katerega je o letošnjem organizatorju odločil minister za kulturo. Na 52. mednarodni likovni razstavi, bolj znani kot Beneški bienale, ki bo od 10. junija do 21. novembra 2007 v tradicionalnih bienalskih razstaviščih Giardini in Arsenale ter v nacionalnih paviljonih po Benetkah, bo Slovenijo moč najti v Galeriji A + A.
Letos v znamenju pluralizma
Selektor 52. mednarodne likovne razstave v Benetkah je Robert Storr, ameriški kritik in kurator, strokovni sodelavec vodilnih institucij na področju sodobnih vizualnih umetnosti, med drugim Muzeja moderne umetnosti v New Yorku, Tate Gallery v Londonu, pariškega Centra Georges Pompidou, MoMa ter avtor pomembnih razstav (Bruce Nauman, Od Bauhausa do popa, Willem de Koonig …) in številnih recenzij, strokovnih razprav in študij. Izbran je bil že leta 2005 kot "tretji kurator", jeseni 2005, po koncu 51. bienala, pa je pripravil mednarodni simpozij, ki je bil teoretski povzetek zadnjih bienalov in njihovega zvestega zaznamovanja premikov na področju sodobnih vizualnih umetnosti. 52. bienala Strorr ni želel posebej zamejiti z določeno temo niti z bolj določnim podnaslovom, temveč predvsem poudariti pluralizem sodobnih vizualnih umetnosti v svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje