V galeriji Simulaker v Novem mestu so odprli avdiovizualno postavitev Krajine šumov te srbske umetnice.
Kot so sporočili prireditelji razstave, se Vujinovićeva v svojih delih ukvarja s fenomeni naključnih operacij, vmesnikov, igrač, zabavne elektronike in hrupa. Na samostojni razstavi v Novem mestu bo predstavila tri novejša dela, ki sodijo v njen obsežni projektni niz Diskretni dogodki v hrupnih domenah in serijo digitalnih tiskov Sumogen, ki predstavlja študije imaginarnih objektov in niz zvočnih objektov Oscilo.
Po besedah kustosa galerije Simulaker Matjaža Brulca njeni objekti oziroma instalacije temeljijo na raziskavah zvočnih in videostruktur, ki jih avtorica s pomočjo programskih algoritmov nadgrajuje v kompleksna interaktivna okolja, namenjena posredovanju določenih čutnih izkušenj. Središče njenega dela je tako zaznamovano z raziskovanjem možnosti transkripcije, softverske obdelave in reciklaže različnih digitalnih signalov, ki jih Vujinovićeva vpenja v poudarjeno skulpturalne in taktilne objekte njenih vizualno-zvočnih instalacij, dodaja kustos.
Ti mehki in glasni objekti, ki združujejo tako zvočni kot videozapis, ustvarjajo začasna zavetišča hrupa in abstraktnih vizualizacij digitalnih podatkov, ki se na igriv način samoobnavljajo v prepletu neskončnih zank, kar gledalcu omogoča vstop v nove in enigmatične izkustvene svetove, je med drugim zapisal Brulc.
Tanja Vujinović je leta 1999 diplomirala na Akademiji za likovno umetnost v Beogradu in kot gostujoči študent obiskovala še Akademijo za umetnost v Düsseldorfu. Na Fakulteti za humanistične študije v Kopru je leta 2010 doktorirala s področja filozofije in teorije vizualne kulture, njena zvočno-vizualna dela pa so doslej med drugimi mesti razstavili v Strasbourgu, Düsseldorfu, Denverju, Gradcu, Manchestru, Istanbulu, Mariboru in Ljubljani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje