Pregl se je z ironijo lotil že neštetokrat obdelanih tem: aktov, pokrajin in svetlobe. Akti pri njem niso več klasični, ampak je upodobil ženske, ki slikajo ženske. Slike gledalce vabijo k interaktivnemu sodelovanju in jih tako spodbujajo k aktivni udeležbi v umetnosti. Preglove krajine, obogatene z znaki iz Photoshopa, pa izpostavljajo skonstruiranost digitalnih podob.
Smrt dokumentarne fotografije?Skupno vsem tokrat razstavljenim ciklom Arjana Pregla je lahkotno prehajanje med stili preteklih obdobij, pomembno vlogo pa igra tudi fotografija. Z digitalizacijo in različnimi računalniškimi programi, v katerih je mogoče fotografije obdelovati in spreminjati, namreč vedno bolj kopni zaupanje v dokumentarnost fotografije.
Klasične pokrajine + računalniški programi = Preglove slike
To se najbolj jasno vidi v ciklu, v katerem se Pregl posveti pokrajinam. Klasična pokrajina je spremenjena v množico znakov, ki jih je avtor preslikal iz vnaprej pripravljenih znakov v Photoshopu. Abstraktna platna govorijo zgodbo o osebni izpovedi, ki je danes le še konstrukt, nanje preneseni vnaprej pripravljeni znaki pa opozarjajo na mitično krožno minevanje časa in na globalne vremenske spremembe, ki jih je zakrivilo človeštvo v zadnjih desetletjih.
Magister slikarstva in grafike
31-letni Arjan Pregl je diplomiral na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je pred tremi leti končal tudi magistrski študij slikarstva, od letos pa se Pregl lahko pohvali tudi z magisterijem iz grafike. Od leta 1998 svoja dela predstavlja na samostojnih razstavah. Med drugim je razstavljal v Galeriji Equerna, Hest, P74, v Finžgarjevi galeriji in Mali galeriji v Kranju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje