Festival Ljubljana in slovensko komunikacijsko in svetovalno podjetje Pristop sta v Peterokotnem stolpu na Ljubljanskem gradu predstavila interaktivno razstavo z naslovom Občutki, doživetja, ustvarjalnost.
Razstava je sestavljena iz treh delov. V notranjosti Peterokotnega stolpa je na ogled razvoj celostne podobe Festivala Ljubljana od leta 2002 dalje, ob tem pa v stolpu predvajajo desetminutni film s predstavitvijo kratke zgodovine, razvoja identitete znamke in vrhuncev Festivala Ljubljana.
Za piko na i poskrbi interaktivna aplikacija, nekakšen virtualni muzej, ki obiskovalcem omogoča srednjeveški sprehod po grajskem dvorišču, hkrati pa jim ponuja zanimivosti ljubljanskega festivala, so sporočili s Pristopa.
Drapal: "Ključni vizija, vrednote in zaupanje"
Sodelovanje med Festivalom Ljubljana in Pristopom se je začelo leta 1997, sprva je obsegalo svetovanje na področju odnosov z javnostmi in sponzorstev, pozneje je preraslo v tržno-komunikacijsko podporo in nato še v trženjsko podporo znamenju Festivala Ljubljana.
"Dvanajstletna zgodba sodelovanja dokazuje, da je mogoče iz dobrega festivala narediti svetovni festival in da je mogoče nadomestiti javna sredstva s sponzorskimi. Seveda pa so za uspešno sodelovanje ključni začetna vizija, skupne vrednote in zaupanje med partnerjema", je ob 12-letnici sodelovanja povedal Andrej Drapal s Pristopa.
Interaktivna razstava bo na ogled do 26. julija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje