Virtualni sprehod po grajskem dvorišču. Foto: Marko Vavpotič/Pristop
Virtualni sprehod po grajskem dvorišču. Foto: Marko Vavpotič/Pristop
Vseh 12 let je za vizualizacijo Festivala Ljubljana skrbel Robert Križmančič (na fotografiji v sredini med direktorjem festivala Darkom Brlekom in Andrejem Drapalom), umetniški direktor na Pristopu. Foto: Marko Vavpotič/Pristop

Festival Ljubljana in slovensko komunikacijsko in svetovalno podjetje Pristop sta v Peterokotnem stolpu na Ljubljanskem gradu predstavila interaktivno razstavo z naslovom Občutki, doživetja, ustvarjalnost.

Razstava je sestavljena iz treh delov. V notranjosti Peterokotnega stolpa je na ogled razvoj celostne podobe Festivala Ljubljana od leta 2002 dalje, ob tem pa v stolpu predvajajo desetminutni film s predstavitvijo kratke zgodovine, razvoja identitete znamke in vrhuncev Festivala Ljubljana.

Za piko na i poskrbi interaktivna aplikacija, nekakšen virtualni muzej, ki obiskovalcem omogoča srednjeveški sprehod po grajskem dvorišču, hkrati pa jim ponuja zanimivosti ljubljanskega festivala, so sporočili s Pristopa.

Drapal: "Ključni vizija, vrednote in zaupanje"
Sodelovanje med Festivalom Ljubljana in Pristopom se je začelo leta 1997, sprva je obsegalo svetovanje na področju odnosov z javnostmi in sponzorstev, pozneje je preraslo v tržno-komunikacijsko podporo in nato še v trženjsko podporo znamenju Festivala Ljubljana.

"Dvanajstletna zgodba sodelovanja dokazuje, da je mogoče iz dobrega festivala narediti svetovni festival in da je mogoče nadomestiti javna sredstva s sponzorskimi. Seveda pa so za uspešno sodelovanje ključni začetna vizija, skupne vrednote in zaupanje med partnerjema", je ob 12-letnici sodelovanja povedal Andrej Drapal s Pristopa.

Interaktivna razstava bo na ogled do 26. julija.