Foto:
Foto:

Umetnik, ki je znan po eksperimentih s svetlobo in odkrivanju še neizkoriščenih možnosti klasičnega kiparstva, se bo predstavil z dvema cikloma.

Vizija časa
V prvem ciklu, Vizija časa, ki je bil poleti na ogled v škofjeloški galeriji Ivana Groharja, je avtor iz črnega marmorja izvabil obrise okna s pogledom v noč, vesolje, temo in dušo, podobne učinke pa je dosegel tudi na mehkih valovitih površinah belega kamna.

Tovarna organov
V drugem ciklu, Tovarna organov, pa je Frlic obdal lehnjak s svinčeno kožo in s tem pokazal, kako nenavadno podobo lahko ustvari povezovanje različnih materialov.

Pa še nekaj o umetniku
Skulpture Metoda Frlica, ki je leta 1988 diplomiral iz kiparstva na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost, kjer je opravil še kiparsko specialko pri Luju Vodopivcu, niso zgolj abstraktni formalistični kiparski kosi niti mimetični objekti, preobloženi z vsebino.

"Težko jih je označiti zgolj z besedo kip, saj ima lahko v tem primeru ta celo negativen prizvok nečesa statičnega in težkega. Pod opno materialnosti namreč znotraj Frličevih, večinoma kamnitih tvorb, izjemno čutno in skoraj breztežno vibrirajo številna volumenska vozlišča, ki so hkrati energetski vozli umetnikovih misli o življenju in smrti, sečišča njegovih sanj in fantazij," je ob škofjeloški razstavi zapisala avtorica kataloga Barbara Sterle Vurnik.