Po besedah kustosinje razstave Mateje Podlesnik je Makše eden tistih umetnikov, ki ne ustvarjajo le v referencah minimalistične estetike, temveč svoj likovni izraz iščejo tudi v disciplini arhitekture. Foto: Bežigrajska galerija 2
Po besedah kustosinje razstave Mateje Podlesnik je Makše eden tistih umetnikov, ki ne ustvarjajo le v referencah minimalistične estetike, temveč svoj likovni izraz iščejo tudi v disciplini arhitekture. Foto: Bežigrajska galerija 2

Na razstavi so na ogled dela, ki jih je umetnik izdelal od leta 2005, in sicer si je skladno s tlorisno zasnovo galerije zamislil tri ambientalne sestave.
Prostorsko postavitev gradi s kombiniranjem treh osnovnih konstitutivnih elementov - s skeletnimi konstrukcijami in podstavki iz "prefabriciranih materialov" ter z dodanimi fragmenti kiparskih modelov iz mavca, terakote in železa, s katerimi definira funkcijo, značaj in atmosfero prostora, je v razstavni katalog zapisala kustosinja Mateje Podlesnik.

V osrednjem galerijskem prostoru so na ogled tri visoki pravokotni kubusi iz umetnega belega usnja. Ti so po opažanjih kustosinje "na prvi pogled zaradi majhnih dimenzij ter antropomorfnih figurativnih oblik v kontrastnem disproporcu z impozantno in tehnično izpiljeno geometrijsko zasnovo monumentalnega spodnjega dela objekta".

Roman Makše se je rodil v Ljubljani leta 1963. Na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani je diplomiral leta 1989 in nato leta 1994 tam končal tudi podiplomski študij. Deluje kot izredni profesor za kiparstvo na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Pri svojem delu vizualizira funkcionalistični ambient slovenske modernistične arhitekture šestdesetih let in z avtorsko prepoznavnim rokopisom poustvarja atmosfero galerijske postavitve iz polpretekle zgodovine.