Za kostanjeviško razstavo, ki dopolnjuje program mednarodnega trienala keramike, so dela prispevali Mirsad Begić. Damijan Kracija, Iztok Maroh in Nataša Sedej. Foto: Galerija Božidarja Jakca
Za kostanjeviško razstavo, ki dopolnjuje program mednarodnega trienala keramike, so dela prispevali Mirsad Begić. Damijan Kracija, Iztok Maroh in Nataša Sedej. Foto: Galerija Božidarja Jakca

Postavitev v galeriji v Kostanjevici na Krki predstavlja štiri dela, ki so jih izdelali Mirsad Begić, Damijan Kracina, Iztok Maroh in Nataša Sedej. Razstava temelji na keramiki kot ključnem izraznem mediju, njena tema pa je avtorsko raziskovanje v keramiki. Zanimiv podatek, povezan z razstavo, ki bo na ogled do konca julija, je, da izpostavlja prisotnost keramike v opusih avtorjev, ki jih sicer bolj poznamo po delovanju v drugih medijih.

Begićeva vrnitev v Kostanjevico in k temi konca življenja
Kot je ob razstavi povedala kostanjeviška kustodinja in umetnostna zgodovinarka Barbara Rupel, je še posebej zanimiva prisotnost Mirsada Begića, sicer enega najbolj profiliranih in produktivnih kiparjev v Sloveniji. Ravno s tokrat predstavljenim delom Ohraniti sanje se je namreč Begić zavestno odločil, da po več kot desetletju nadaljuje svojo prekinjeno pripoved o prehajanju življenja v onostranstvo. Obenem gre za nadaljevanje zgodbe, katere zadnje poglavje je bilo spisano in prebrano ravno v Kostanjevici na Krki. V cerkvi kostanjeviškega samostana je Begić tedaj postavil razstavo, ki je bila tako kot novo delo naslovljena Ohraniti sanje. Kot poudarja Ruplova, tudi drugi trije avtorji v svojih prispevkih gledalca nagovarjajo z razmislekom o meji med življenjem in smrtjo.

P. B.