V Moderni galeriji so v zadnjem mesecu opazili 50-odstotno povečanje števila obiskovalcev spletne strani. Po številu sledilcev na Facebooku pa z več kot 17.000 sledilci zagotovo izstopa Narodna galerija.
Narodna galerija je naštela rekorden obisk na svoji spletni strani. V primerjavi z istim obdobjem lani – od 16. marca do 5. aprila – je bilo dobrih 77 odstotkov več obiskovalcev. Na podstraneh je bila med najbolj obiskanimi predstavitev njihove stalne zbirke z več kot 600 umetninami, obisk se je tam povečal za kar 773 odstotkov. Najbolj se je povečal obisk virtualne galerije, kjer je obisk večji za rekordnih 8000 odstotkov.
Marca so zagnali cikel Umetnina dneva, kjer obiskovalce prek klika na izbrano sliko vodijo do podrobnejšega opisa in zvočnega posnetka v slovenskem, angleškem in italijanskem jeziku z opisom. Veliko pozornost je vzbudila objava reprodukcije bronastega kipa Jakoba Savinška, in sicer osnutek za spomenik Jožeta Plečnika.
V Narodni galeriji opažajo, da se tudi na Instagramu povečuje število sledilcev (v tem hipu jih je nekaj več kot 7000). Tam predstavljajo zgodbe iz slovenske in svetovne likovne umetnosti, predvsem pa iz zakladnice Narodne galerije. Na kratkih kvizih je mogoče preveriti znanje o likovnih umetnikih in delih, ki jih hranijo v Stalni zbirki, poleg tega enkrat tedensko povežejo likovno umetnost s poezijo, ko ob umetnini objavijo še izbrano pesem.
Veliko pozornosti je pritegnila njihova prvoaprilska šala, da so njihovi kolegi iz Oud Schilderijen Museum odkrili Van Goghovo umetnino, za katero menijo, da je upodobitev Bleda; odzvalo se je skoraj 20.000 ljudi.
Moderna galerija in MSUM sta v času zaprtja pripravili različne vsebinske sklope pod skupno rubriko MG+MSUM od doma. Vsebine objavljajo na spletni strani galerije ter na Facebooku, Instagramu in Twitterju, o vsebinah obveščajo tudi z novicami MGinfo. Tudi sami so opazili občutno povečanje obiska spletnih vsebin. V zadnjem mesecu so zaznali približno 50-odstotno povečanje števila obiskovalcev spletne strani in obiska spletnih vsebin, podoben odstotek ugotavljajo tudi pri obisku družbenih omrežij (Facebook in Instagram).
V Muzeju in galerijah mesta Ljubljane se je povprečno ogled spletne strani povečal za več kot 30 odstotkov, medtem ko se je ogled podstrani z vsebinami za šole, kjer objavljajo prilagojena učna gradiva za splet, povečal kar za dobrih 720 odstotkov.
Podobno opažajo na družbenih omrežjih, kjer se je povečalo število sledilcev, ogledov, všečkov, večji je doseg. V zadnjih sedmih dneh se je na primer doseg nekaterih objav povečal kar za nekaj tisoč odstotkov.
Mestni muzej Ljubljana objavlja videovsebine z razstav, naj predmete iz muzejske zbirke, zgodbe iz zgodovine Ljubljane in vsakdana Ljubljančanov, učne vsebine za učitelje, ideje za družine. Začeli so Koronaprojekt, s katerim ljudi pozivajo, naj jim pošljejo fotografije, posnetke, predmete, ki predstavljajo njihov novi vsakdan v času izolacije.
Mestna galerija Ljubljana je pod naslovom Umetnost v času izolacije na Facebooku odprla prostor za ustvarjalce, da posredujejo umetniška dela, nastala v času izolacije, pod naslovom Mali umetniki v karanteni pa je na Facebooku na strani Galerije Tobačna zaživela spletna galerija, namenjena najmlajšim.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje