Namesto desetih milijonov obiskovalcev le dva
V Louvru, ki je bil v sklopu ukrepov za zaustavitev širjenja covida-19 zaprt kar šest mesecev, so lani našteli le 2,7 milijona obiskovalcev, medtem ko so jih leta 2019 našteli 9,6 milijona in leta 2018 – to je bilo rekordno leto – kar 10,2 milijona.
Tujih obiskovalcev, predvsem iz ZDA, Kitajske, Japonske in Brazilije, ki običajno predstavljajo tri četrtine vseh obiskovalcev in muzej večinoma obiščejo v poletnih mesecih, skorajda ni bilo.
Nekoliko je sicer škodo v muzeju omilila razstava ob 500-letnici smrti italijanskega renesančnega genija Leonarda da Vincija, na kateri so našteli kar 1,1 milijona obiskovalcev in je vrata zaprla pred prvo spomladansko zaustavitvijo javnega življenja v Franciji.
Ko gre za nohte, je treba najti nove načine
V muzeju so sicer zaprtje izkoristili za povečanje ponudbe na spletu. Število spletnih naročnikov se je od leta 2019 povečalo za več kot milijon, in sicer na 9,3 milijona. Našli so tudi nove načine, kako zbirati sredstva, med drugim s svetovno distribucijo dokumentarnega filma Noč v Louvru: Leonardo da Vinci, ki je bil sicer namenjen za kinodvorane, in z akcijo Ponudba za Louvre, v sklopu katere so na dražbi del živečih umetnikov zbrali 2,4 milijona evrov.
Performans, ki ga je pri stekleni piramidi pred Louvrom posnel Francoski zvezdnik David Guetta in ga nato na silvestrski večer predvajal na družbenih omrežjih, pa je zabeležil 16 milijonov ogledov.
Francoska vlada je medtem v petek sporočila, da so se prihodki od turizma v letu 2020 zmanjšali za 41 odstotkov oziroma 61 milijard evrov – na 89 milijard evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje