"Dejavnosti potekajo in cesta se dejansko premika v operativno fazo. Konec je razprav, ali cesta bo ali morda ne bo. Cesta bo in dejavnosti potekajo," je med obiskom, na katerem ga spremlja predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic, pojasnil Gašperšič. Dodal je še, da se oba odseka Šentrupert-Velenje in Velenje-Slovenj Gradec v skupni dolžini 31,5 kilometra obravnavata enakovredno.
Gradbeno dovoljenje naj bi pridobili v letu 2018, še pred tem bodo stekli pripravljalna dela, geološke raziskave in postopki za odkup zemljišč. Za projektiranje in odkupe zemljišč ima Dars sredstva že zagotovljena. Prvi fazi bodo sledili razpisi za gradnjo in gradnja, po načrtih pa bi se lahko od avtoceste do Slovenj Gradca po hitri cesti pripeljali do konca leta 2023, je dodal minister.
Glede vprašanja, ali bo do Slovenj Gradca zgrajena štiripasovnica ali ne, je minister zagotovil, da bo "v končni fazi štiripasovnica", hkrati je opozoril na Darsovo študijo, na podlagi katere bodo nato načrtovali cesto.
Gašperšič si želi, da bi odkupi zemljišč potekali sporazumno
Čeprav je Civilna iniciativa Braslovče napovedala, da bo zaradi sprejetega državnega prostorskega načrta za traso Šentrupert-Velenje sprožila ustavno presojo, Gašperšič upa, da večjih nasprotovanj več ne bo. Želi si, da bi odkupi zemljišč potekali sporazumno, ker bi bilo v nasprotnem primeru treba poseči po razlastitvah.
Svetu koroške regije, ki želi z vlado do konca marca skleniti pisni dogovor z zapisanimi zavezami glede terminskega načrta izvedbe projekta hitre ceste, pa je Gašperšič odgovoril, da bodo te zaveze ustrezno opredeljene v operativnih načrtih, pisnega dogovora z zavezami pa ne bo, saj vlada po Gašperšičevih besedah tovrstnih sporazumov ne sklepa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje