"Gradbeno dovoljenje je bilo izdano že aprila, vendar se je zapletlo s pritožbo enega od deležnikov. Zdaj pa imam pravnomočno gradbeno dovoljenje," je zadovoljen direktor blejske občinske uprave Robert Klinar. Kot je danes na Bledu pojasnil medijem, to pomeni, da se lahko obvoznica začne graditi.
Spomnil je, da je bil tudi izvajalec za gradnjo prve faze že izbran in je pogodba z njim že podpisana. Tako je Direkcija RS za infrastrukturo le še čakala na pravnomočnost gradbenega dovoljenja. "Zdaj so izpolnjeni vsi pogoji, da lahko začnemo delati še letos," je poudaril Klinar.
Rok za dokončanje del, ki jih bo za 6,4 milijona evrov izvedla Gorenjska gradbena družba, je 19 mesecev od uvedbe v delo. Klinar si ob tem obeta, da gradnja zlasti v poletni turistični sezoni ne bo povzročala še dodatnih prometnih zastojev.
Prva faza blejske obvoznice obsega rekonstrukcijo krajšega odseka regionalne ceste Lesce–Bled z rekonstrukcijo križišča na Betinu. V sklopu del so predvideni novogradnja spiralnega dvopasovnega krožnega križišča, premostitveni objekt z regulacijo potoka Rečica, podhod za pešce in kolesarje pod krožiščem, protihrupna zaščita ter komunalna in krajinska ureditev.
Po prvi bosta sledili še druga in tretja faza. Druga obsega traso od odkopa do predora Straža, tretja pa cesto čez Mlinsko polje. Kot je povedal Klinar, so za drugo fazo odkupljena vsa zemljišča razen dveh, pri katerih se še usklajujejo projektantske rešitve. V Mlinem pa so letos izvedli predstavitev idejne zasnove skupaj z omilitvenimi ukrepi.
"Verjamem, da smo našli najboljšo rešitev za vse prebivalce tudi na Mlinem in večinoma se z njo strinjajo," je dejal Klinar. Verjame, da bo, če ne bo dodatnih zapletov in bodo z državo sodelovali pri nadaljevanju projekta, celotna obvoznica lahko zgrajena v prihodnjih petih letih.
Pravnomočnega gradbenega dovoljenja vsaj za začetek del je vesel tudi blejski župan Janez Fajfar. "Mislim, da je to za večino Blejcev in Bohinjcev eden najsrečnejših dni v zadnjih desetletjih, saj se končno rešil ta strahovit problem dveh kilometrov državne ceste ob sami obali Blejskega jezera," je izpostavil Fajfar.
Kot je pojasnil, bo po gradnji obvoznice dostop do Bohinjske Bele in Bohinja precej lažji. Poleg tega se bo razbremenila jezerska skleda in na Bledu se bo lahko uredil mirujoč promet. Uredilo se bo lahko komunalno omrežje, saj pod obstoječo cesto teče glavni mešani kanal.
Obvoznica je ključnega pomena tudi za blejski turizem. Za njegov razvoj skrbi javni zavod Turizem Bled, ki pa bo očitno še nekaj časa brez direktorja, saj, kot je danes povedal Klinar, nobena od štirih prispelih prijav na avgustovski razpis za novega direktorja ni ustrezala pogojem. Tako se po umiku kandidata, ki je bil izbran na drugem razpisu, in po neuspelem tretjem razpisu zdaj obeta še četrti razpis.
Po zapletih ob koncu lanskega in začetku letošnjega leta, ko je bil zavod nekaj časa celo brez vodstva, ga od konca januarja kot v. d. direktorice vodi Romana Purkart. Kot je poudaril Klinar, je Turizem Bled operativen in dobro deluje.
Dogajanje glede izbire novega direktorja se, kot je zagotovil, ne pozna na rezultatih, prav tako tudi ne na načrtovanju za prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje