Po kolesarski stezi naj bi se prvič lahko zapeljali na začetku poletja.
Kljub zapletom, izvajalec je ob gradnji pilotov lani naletel na plinovod, ki ni bil vrisan v katastru, zato je morala občina spremeniti gradbeno dovoljenje in prestaviti plinovod, je cilj vse bližje.
"Končujemo pomembno etapo evropskega projekta kolesarske povezave centra Medvod z zalednimi naselji, dejansko sega vse do meje z mestno občino Ljubljana, zato na neki način pomeni tudi kolesarsko povezavo z občino Ljubljana. Tega ne bi bilo, če ne bi bilo evropskih sredstev," je povedal župan občine Medvode Nejc Smole.
Brv je prestavilo avstrijsko podjetje Prangl, ki je zato moralo sestaviti 600-tonsko dvigalo z rešetkasto roko, sestavne dele za dvigalo pa je pripeljalo kar 35 vozil. Premeščanje je bilo zahtevno, a delo je opravljeno, se veseli Borut Gomboši z medvoške občine.
"To je prvi tako dolg most oz. brv, ki se je v enem kosu prestavila, tako da smo letos unikum v Sloveniji," je povedal Gomboši.
Zdaj bodo zgradili jekleno armaturo in jekleni del brvi vpeli v opornika ter ju zabetonirali, potem bodo nadaljevali ureditvena dela. "Brvi in mostovi v življenju vedno povezujejo, kar nas navdaja z optimizmom," ugotavlja župan Smole.
"Računamo, da bi sam projekt končali aprila ali maja, nato bi vložili prošnjo za uporabno dovoljenje in šele takrat, ko bo uporabno dovoljenje, bo brv odprta. Prosili bomo ljudi, da se držijo tega, da brvi nikakor ne uporabljajo prej, preden bo predana svojemu namenu," je sklenil Smole.
V Medvodah so kolesarske poti del trajnostne usmeritve, v prihodnosti načrtujejo novo brv tudi čez Soro, ki bo pomembna tudi za kolesarsko povezavo proti Škofji Loki, če bodo zanjo pridobili zemljišča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje