Ideja o poglobitvi nadvoza je finančno zahtevna. Foto: Mojca Dumančič
Ideja o poglobitvi nadvoza je finančno zahtevna. Foto: Mojca Dumančič

Cesta pod solkanskim nadvozom pa bo zaprta še najmanj tri tedne, je dejal poveljnik novogoriške civilne zaščite Andrej Biaggio. Trenutno so na delu delavci Slovenskih železnic. "Vemo, da so včeraj konstrukcijo sneli s podpornih zidov in so jo dali praktično na cesto, tako da jo bodo na tleh sanirali," je dejal Biaggio.

Da se podobne nesreče ne bi ponavljale, bodo čez celotno širino ceste postavili opozorilno jekleno konstrukcijo. "En varnostni portal bo stal iz solkanske smeri pri karavli, kjer je nekoč že stal, pa so ga nekoč iz neznanih razlogov odstranili. Drugi varnostni portal bo stal na edini mogoči lokaciji tik pred mostom," je pojasnil Biaggio.

Skozi podvoz bodo lahko zapeljala le vozila, ki ne bodo presegala višine 3,40 metra. Višjim vozilom, kot kaže, pa vse dozdajšnje povezave do industrijske cone ne bodo več na voljo.

"Mogoče je bilo ali skozi Italijo ali po Kolodvorski, vemo pa, da bo Kolodvorska po novem zaprta za promet," je pojasnil Biaggio. To pa zato, da tovorna vozila ne bi poškodovala prenovljenega Trga Evrope. Ideja o poglobitvi podvoza je sicer tudi še živa, vendar finančno zahtevna: "Vemo, da so v cesti tudi razna infrastruktura, kanalizacija, vodovod, elektrika, telefonija, skratka, tam bo treba narediti malo večji poseg."

Ali bodo tovorna vozila lahko še naprej uporabljala makadamsko pot, ki je bila urejena zgolj zaradi prenove železniške postaje, pa za zdaj ni znano.