"Skratka, tiste začetne idejne plane, dogovori s proizvajalci, finančna konstrukcija in pa priprava materialov, ki jih potrebujemo za pridobivanje vseh dovoljenj," pravi Skornišek.
Letos so kljub rekordno zgodnjemu začetku sezone 10. novembra obratovali le polovico časa – vsega 94 dni, zato je nova dostavna žičnica, ki naj bi imela večje kabine za 10 ljudi, nujna, pravi Skornišek. "Stala bi približno na istem mestu, so rahli zamiki. Namesto štirih postaj bi bile tri – se pravi, bi bila samo ena vmesna postaja, pa še ta je predvidena samo zaradi preostalih dejavnosti – zimsko smučanje čez Krnico, gorsko kolesarjenje, jadralno padalstvo. Čas dostopa na Kanin bi se z zdajšnjih 30 minut zmanjšal skoraj na polovico. Predvsem pa je pomembno, da bi bistveno povečali varno obratovanje ob močnem vetru, povečali bi tudi za trikrat kapaciteto."
Torej namesto 460 kar 1.500 ljudi na uro. Strokovnjaki družb proizvajalcev žičničarskih naprav Doppelmayr in Leitner, ki ima v lasti tudi Pomo, so bili pred časom že v Bovcu. In kdaj bi realno nova žičnica lahko stala?
"Če bodo zadeve potekale brez nekih velikih težav, potem pričakujemo, da bi tam leta 2021, 2022 ta naprava že obratovala," optimistično napoveduje Skornišek.
Upajo, da jim bo za projekt uspelo pridobiti tudi evropska sredstva, saj gre za edinstven primer čezmejno povezanega smučišča v tem delu Evrope in za razvoj demografsko ogroženega območja, za kar so župani pred časom že podpisali tudi pismo o nameri.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje