Izvlečni tir bodo gradili od tovorne postaje v Kopru proti Dekanom. Dober kilometer nove proge bodo gradili ob že obstoječi, zato bodo tam vlaki vozili počasneje, včasih bodo potrebne tudi zapore.
Direktor projekta Bojan Cerkovnik ob tem pojasnjuje, da bo izvlečni tir potekal po trasi prihajajočega drugega tira. Obstoječi tir in novi pa sta na tem 1,2 kilometra dolgem odseku vzporedna.
Po končani gradnji se bo po mnenju pristojnih povečala pretočnost obstoječe proge, zato tudi v Luki Koper pravijo, da je vsaka izboljšava, ki pomeni povečanje kapacitete tira, dobrodošla. Da je gradnja novega tira dobra novica, pa menijo tudi v Slovenskih železnicah in dodajajo, da se obseg tovora vztrajno povečuje.
Med gradnjo bodo za lastnike zemljišč ob železnici morali urediti nove dostope oziroma obvoze, zgradili bodo tudi protihrupno ograjo. Med Dekani in Bivjem, kjer je veliko kanalov z vodo za namakanje iz Rižane, sta predvidena poglobitev in čiščenje melioracijskih kanalov.
Koliko časa bo trajala gradnja?
Gradnjo naj bi začeli ob koncu ali v zadnji četrtini letošnjega leta, trajala pa naj bi dve gradbeni sezoni. Najprej naj bi zgradili ta, nov izvlečni tir, v naslednji gradbeni sezoni pa rekonstruirali obstoječi tir, po katerem že danes vozijo vlaki.
Cerkovnik ob tem dodaja, da slovensko vlogo za pridobitev denarja za drugi tir komisija še preučuje. Uspeh med množico 700 projektov je odvisen tudi od tega, kako dobro so projekt pripravili na ministrstvu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje