Na petkovem posvetu v eni najbolj ogroženih vasi, Dolu, so skupaj s predstavniki države iskali rešitve. Očitki so leteli predvsem na Slovenske železnice, ki premalo naredijo za varnost prebivalcev ob progi.
Darjo Kocjančič iz Dola: "Večkrat smo že naslovili prošnje na Slovenske železnice za pomoč pri gradnji protipožarnih presek in njihovo vzdrževanje. Vedno smo naleteli na gluha ušesa. Dejansko Agrarna skupnost Dol sama financira gradnjo novih protipožarnih presek in s tem omogoči gasilcem, da gredo lahko varno na teren in gasijo požare, ki jih povzročajo Slovenske železnice."
Vlaki naj znižajo hitrost na 50 kilometrov, ko vozijo proti Kopru, še zahtevajo krajani. Požarnih zidov je premalo, protihrupne zaščite praktično ni. Proga ni bila zgrajena za tak promet, ki ogroža ne le ljudi, ampak tudi živali, kmetijske površine in izvir reke Rižane. Predstavniki železnice so slišali marsikatero krepko na svoj račun. Direktor infrastrukture Matjaž Kranjc pojasnjuje: "Menimo, da bi morali zgraditi okoli 6 kilometrov protipožarnih zidov, je pa kar nekaj terenov, kjer protipožarnih zidov ni mogoče zgraditi. Tam bomo seveda morali izvajati še bolj poostrene ukrepe."
Zavarovalnica je zaradi zadnjega požara dobila 40 zahtevkov za odškodnine, je povedal Kranjc, ki pričakuje, da bi lahko oškodovanci izplačilo dobili okrog 15. septembra. Predsednik sveta Krajevne skupnosti Črni Kal Janko Sever pa je predstavil sklep, s katerim nameravajo pritisniti na državo. "Krajani, ki živimo na tem nevarnem območju, bomo pripravili peticijo, jo vložili v državni zbor in zahtevali, da se sprejme zakon, ki bo ta tir umaknil z našega območja."
Nadomestni tir naj zgradijo ob novi progi Koper Divača. 5. septembra si bodo predstavniki železnice in krajani ogledali progo in poiskali možnosti za rešitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje