Odlok omogoča tudi izdajo dveh parkirnih dovolilnic na stanovanje zunaj ožjega mestnega središča. Sprejeti predlog odloka sicer vsebuje nekaj sprememb v primerjavi z osnutkom, saj je odpravljena omejitev trajanja parkiranja osebnih avtomobilov s parkirno dovolilnico ob cestiščih. Odpravljena je tudi v osnutku predlagana omejitev brezplačnega parkiranja invalidov na njim namenjenih parkirnih prostorih na štiri ure.
V odloku so na MOL-u sicer črtali določbo, da morajo na drugih parkirnih mestih invalidi plačati parkirnino. Vendar pa je ljubljanski župan Zoran Janković nato predlagal dopolnilo, s katerim je v odlok dodano, da je parkiranje invalidov na njim namenjenih parkirnih prostorih na vozišču občinske ceste brezplačno, pri parkiranju na drugih parkirnih prostorih in v parkirnih hišah pa so dolžni plačati parkirnino. Svetniki so dopolnilo sprejeli.
Dopolnila so predlagali tudi v svetniški skupini SDS-a, in sicer v povezavi z boljšim dostopom do parkirnega prostora oziroma lokacije bivališča za prebivalce območja za pešce s prepovedjo prometa. S tem bi po njihovem mnenju odpravili diskriminatoren odnos do omenjenih stanovalcev, vendar njihovi predlogi dopolnil niso dobili dovolj podpore.
Svetnik SDS-a Mirko Brnič Jager je pred glasovanjem dejal, da odloka ne bo podprl, ker v njem ostaja diskriminatoren odnos do stanovalcev na območjih za pešce. Ob tem je opozoril, da se v povezavi s tem odpira pot na ustavno sodišče. Na stanovalce je opozorila tudi Mojca Škirnjar iz SDS-a in pri tem izpostavila starejše prebivalce.
Svetniki so potrdili tudi poročilo o delu mestnega redarstva za leto 2012. To kaže, da so redarji lani z meritvami hitrosti z radarji ujeli 23.979 prehitrih voznikov. Glede na leto 2011 je bilo ujetih kršilcev več za kar 122 odstotkov.
Mestni svetnik SDS-a Jernej Pavlin je v razpravi opozoril, da se je glede na poročilo povečalo število zaposlenih na mestnem redarstvu za dva uslužbenca, in to v času, ko je treba zmanjševati javno porabo. Kritičen je bil tudi do števila glob za voznike, ki so jih redarji ujeli z radarji. Pojasnil je, da mora po njegovem mnenju MOL skrbeti za mirujoči promet, red in varnost vseh udeležencev v prometu, vendar pa gre pri represivnih ukrepih, kot so radarji, po njegovem mnenju v MOL-u za zgrešeno "politiko inkasantstva".
Ljubljanski župan je na to odgovoril, da največ nesreč nastane zaradi prevelike hitrosti, in dodal, da redarji z radarji hitrost vožnje merijo pretežno v bližini vrtcev in šol.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje