Kot je povedal direktor šmarskega zavoda za turizem, šport in mladino Gregor Krajnc, strategija odgovarja na vprašanje, kakšno občino si želijo oz. v kakšni občini želijo živeti, kakšne so njihove prednosti, lokalne danosti, razvojni potenciali in kako jih najbolje izkoristiti. Rdeča nit strategije vključuje naravne in kulturne danosti z vključevanjem lokalne ponudbe.
Na omenjenem zavodu so si zadali ambiciozno strategijo oživitve turizma v občini, ki se bo po besedah Krajnca temeljila na treh stebrih. Prvi je vinski in kulinarični turizem, drugi je kulturna in naravna dediščina ter umetnost, tretji pa dejavnosti in doživetja na prostem.
"Zavod bo končno prevzel tudi vodenje Turističnoinformacijskega središča, ki bo zaživel v prostorih Skazove hiše, kjer ima svoje prostore tudi zavod. Veliki načrti so še v razvoju razpršenega hotela, zunanjih dejavnosti in športnega turizma, romarske triade in še veliko več," je še dejal Krajnc.
Občina postaja prijazno in spodbudno okolje za razvoj obrti in podjetništva
Kot je povedal šmarski župan Matija Čakš, z novo strategijo nadgrajujejo večletne dejavnosti in prizadevanja, da postanejo prepoznavno turistično območje, privlačno in zanimivo za turiste, ki bodo v njihovih krajih ostali dlje in se bodo vedno znova vračali.
Razgibana gričevnata pokrajina šmarske občine ima po Čakšovi oceni bogato kulturnozgodovinsko dediščino. Negujejo tradicijo vinogradništva, med skrbnimi kmetovalci pa je vedno več tistih, ki svoje pridelke in doma pripravljene dobrote ponujajo kot prepoznavne kulinarične in s tem tudi zanimive turistične produkte, poroča STA.
Z vlaganjem v prometno in komunalno infrastrukturo Občina Šmarje pri Jelšah postaja vedno bolj prijazno in spodbudno okolje za razvoj obrti ter podjetništva. V zadnjem obdobju so se različni organizatorji izkazali z zasnovo in izvedbo odmevnih dogodkov, prireditev in festivalov.
Potenciala je veliko
"Želimo si napredka, želimo biti boljši, prepoznavnejši, inovativnejši. Potenciala je veliko. To se je pokazalo v številnih pogovorih, razpravah, delavnicah, anketah in drugih dejavnostih, ki so bile izvedene v času izdelave strateškega dokumenta," pravi Čakš.
Turistična strategija po Čakšovi oceni ne ponuja čudežnih rešitev, je pa usmeritev na pot mogočega z jasno opredeljenimi cilji, vizijo, prioritetami in vlogo posameznih dejavnikov turističnega razvoja. Uresničitev vizije ne bo odvisna le od župana, zaposlenih v občinski upravi oz. omenjenega zavoda za turizem, šport in mladino. Ključnega pomena, tako Čakš, bo konstruktivno sodelovanje vseh v šmarski občini, da prepoznajo možnosti, zgrabijo vse priložnosti, ki se jim ponujajo, in odločno sprejmejo izziv, poroča STA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje