Južna obvoznica mimo Ptuja je ekonomsko bolj upravičena, pravijo na infrastrukturnem ministrstvu. "Ta cesta je smiselna kot celota, se pravi kot plačljiva hitra cesta, s hitrostjo 100 kilometrov," je povedala Darja Kocjan z Direktorata za kopenski promet pri ministrstvu za infrastrukturo.
"Študija, ekonomska in finančna, je pokazala, da severna varianta ni sprejemljiva. Ni sprejemljiva niti za Ptuj niti za kraje, ki tu ležijo, torej z vidika financ in prometa se je treba opredeliti za južno varianto, ki poteka prek Nature 2000," je bil jasen župan občine Središče ob Dravi Jurij Borko.
Prav zato, ker južna trasa hitre ceste poteka ob in na območju Nature 2000, je potrebna še ekološka študija. Vesna Kolar Planinšič z Direktorata za okolje pravi, da "je treba izvesti presojo sprejemljivosti na varovanja območja in pa okoljsko poročilo za celovito presojo vplivov na okolje, tako da se – enako kot zdaj ekonomski – ovrednoti tudi ekološki vidik."
Župani bi radi, da se presoja vplivov na okolje opravi na terenu, čim prej, da se gradnja hitre ceste Ormož–Ptuj, ki se komaj začenja, ne bi prekinila. Milan Gabrovec, župan občine Markovci, je prepričan, da bodo ti postopki tudi zaradi novega ministra za okolje in prostor Jureta Lebna, hitreje stekli.
Tudi Alojz Sok, župan občine Ormož, je mnenja, da je treba "na tej varianti, ki je edina možna, po južni strani jezera, nadaljevati."
Župani si na naslednjem sestanku (predvidoma v roku meseca ali dveh) želijo srečati tudi novega okoljskega ministra Lebna in ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje