V dvorcu, kjer je gostom na voljo 26 postelj, letos pričakujejo povečan obisk turistov tudi na račun novih bonov.

V dvorcu imajo nekaj preprosto urejenih sob, ena soba je opremljena s starinskim pohištvom, urejen pa je tudi apartma z lastno kopalnico. Lani so v svojih prostorih gostili večinoma Slovence, k povečanemu obisku pa so pripomogli turistični boni, je za STA pojasnila Katja Čevnik iz TIC Dravograd.

Sicer pa so gostje v dvorcu, ki se nahaja v mirnem okolju nad reko Dravo, predvsem kolesarji iz Avstrije, Nemčije in Italije, saj mimo dvorca vodi Dravska kolesarska pot. V dvorcu gostijo tudi manjše skupine na slikarskih kolonijah, intenzivnih pevskih vajah ali športnih tekmovanjih.

V letu 2019 so v dvorcu našteli 35 nočitev, lani 75, od tega je bila dobra polovica nočitev plačana s turističnimi boni. Lani so prevladovali posamezniki in družine, skupin je bilo manj kot prejšnja leta, je pojasnila Čevnikova, ki letos pričakuje povečan obisk dvorca tudi zaradi novih turističnih bonov.

Zaželeno je, da gostje obisk javijo vnaprej, sicer pa je dvorec pridobil tudi znak Slovenske turistične organizacije Green & Safe, s katerim označujejo in poudarjajo visoke higienske standarde in protokole ter trajnostna priporočila, je poudarila.

V dvorcu so od leta 2015 dalje zgradili novo dvigalo, zamenjali streho, opravili energetsko sanacijo, obnovili osrednje sanitarije, uredili so tudi info center Geoparka Karavanke in opravili več manjših investicijskih del.

Skupno je bilo za naložbe od leta 2010 do lani namenjenih 828.000 evrov, od tega je bilo za 220.000 evrov evropskih sredstev, ostalo je zagotovila občina iz lastnega proračuna, so pojasnili v zavodu Dravit, ki je upravljavec dvorca in ki tudi sam izvaja manjše naložbe v dvorec in njegovo okolico.

Letos obnavljajo gostinski del in apartma v dvorcu v skupni vrednosti 150.000 evrov, obnova ledenice ob dvorcu pa bo stala okoli 95.000 evrov. Če bo šlo vse po načrtu, je obnova ledenice predvidena do spomladi 2022. V objektu ledenice, v katerem so včasih shranjevali led, ki so ga baroni prodajali gostincem in mesarjem, želijo urediti razstavne prostore, točilnico za čaje z domačega vrta ter tudi razgledno ploščad.