Naložba je skupaj z davkom stala 1,25 milijona evrov. Ministrstvo za obrambo bo zanjo prispevalo približno 700.000 evrov.

Razliko bo pokrila brežiška občina. Ministrstvo za obrambo je projekt sofinanciralo skladno z dogovorom o medsebojnem sodelovanju pri posodabljanju vojaškega letališča Cerklje ob Krki, so sporočili z brežiške občine.

Idejna zasnova novega 80-metrskega mosta, ki sicer ni spomeniško zavarovan, povzema vse bistvene arhitekture značilnosti svojega predhodnika. Novi most je pol metra višji. Njegovi osni razponi so širši, s čimer so ob narasli vodi omogočili lažji pretok rečnega plavja.

Most so v glavnini zgradili iz hrastovine, vozna površina je iz smrekovega lesa. Novost so jekleni nosilni elementi prekladne konstrukcije. Za podaljške pilotov so uporabili jeklo in železobeton.

Višino mostne ograje so s prejšnjega slabega metra zvišali na 1,2 metra nad lesenim robnikom vozišča. Ograja je zasnovana po vzorcu, ki so ga pri prenovi lesenega mosta prek Krke v Cerkljah ob Krki uporabili predlani.

Ob gradnji novega mosta so prenovili tudi del nanj navezujočega se cestišča. Namestili in uredili so potrebno prometno signalizacijo. V podporo ukrepu omejitve hitrosti na mostu na 30 kilometrov na uro so na obeh straneh mostne konstrukcije namestili cestni grbini, so še dodali na brežiški občini.

Nakopičeno rečno plavje je sicer na starem mostu konec preteklega leta povzročilo vdrtje enega od njegovih središčnih stebrov, osrednja mostovna konstrukcija pa se je zato sesedla. Most so nato zaprli za ves promet.

Po podatkih brežiške občine so prvi leseni most prek Krke v Borštu začeli graditi leta 1939 in gradnjo končali leta 1941. Veliko uporabljani most so leta 1963 temeljito obnovili, ker ga je zatem močno načel čas, pa so ga leta 1972 zaprli.

Leta 1976 je tedanja jugoslovanska vojska zgradila nov most, ki je zaradi slabega lesa začel kmalu razpadati. Vnovič so ga morali zapreti za ves promet in prehod, brežiška občina pa je na začetku novega tisočletja poskrbela, da so ga vnovič prenovili in odprli. Zadnjič so ga prenovili leta 2009. Takratna prenova je stala nekaj manj kot 120.000 evrov, nekaj manj kot tri petine te naložbe je pokrilo ministrstvo za obrambo.