Ta naj bi bila predvidoma končana letos, sledila bo še izgradnja priključkov in druge infrastrukture. Celoten projekt je vreden devet milijonov evrov, od tega gradnja mostu 2,7 milijona evrov.
Kot so sporočili z Mestne občine Kranj, dela pri projektu tečejo skladno z načrti. Te dni se je začela gradnja stebrov v Savi. Za vsak steber je treba najprej zajeziti polovico struge. Gorenjska gradbena družba, ki izvaja dela, je najprej z nasipom zajezila desni breg Save. V nasip bodo gradbinci namestili dva 15 metrov globoka pilota, nato pa steber mostu.
Desni del bo predvidoma končan konec februarja, nato bodo celotno gradbeno operacijo ponovili še na levem bregu. Na oba stebra bodo nato namestili prekladno ploščo, torej zgornji del mostu. "Dinamika del je zato, ker potekajo dobesedno v strugi Save, seveda nepredvidljiva, predvidoma pa, da naj bi bila gradbena dela pri gradnji mostu končana letos," so pojasnili na občini.
Novi most pri Planiki bo enako dolg kot dosedanji, torej nekaj več kot 84 metrov. Bo pa za dobrih deset metrov širši, saj bo širok 13,5 metra. Tako bo omogočal dvosmerni promet. Poleg tega bo novi most za 1,5 metra višji.
V nadaljevanju projekta bodo zgrajeni tudi priključki na most, vsa potrebna cestna in komunalna infrastruktura, cesta do priključka na Savsko cesto proti Planini, kolesarska povezava, pločniki in avtobusna postajališča. Nova bo tudi javna razsvetljava, urejeni bodo oporni in podporni zidovi ob Savski cesti. Poleg tega bo poskrbljeno za urbano opremo, ozelenitev, odvajanje vode, kanalizacijo s črpališčem ter elektro- in telekomunikacijsko omrežje.
Projekt rekonstrukcije Savske ceste in izgradnje novega mostu je eden od pogojev za gradnjo nove stanovanjske soseske z 271 stanovanji, ki jo bo na tem območju gradil Stanovanjski sklad RS.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje