Kot je ob odprtju pojasnil državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Andrej Rajh, je direkcija za infrastrukturo za projekt namenila 4,9 milijona evrov.
Ureditev železniške postaje Rače je sicer tudi del projekta uvedbe daljinskega vodenja prometa, glavnina gradbenih del, ki so potekala od lanskega februarja, pa je bila zaključena februarja letos. Za naložbo je direkcija 1,85 milijona evrov prejela iz sklopa instrumenta za povezovanje Evrope.
Prenovljena raška postaja je bogatejša za dobrih 22 metrov dolgega podhoda z dvema dvigaloma in stopnišči, dva nova bočna perona z nadstrešnico, zavetiščem, urbano in informacijsko opremo ter klančino in parkirna mesta za invalide.
Ob tem so za lažji dostop do postajnega poslopja in peronov uredili dostopne poti od obstoječega parkirišča, obnovili so okoli 60 metrov postajnih tirov ter hkrati prilagodili signalnovarnostne in telekomunikacijske naprave ter vozne mreže, so sporočili z direkcije za infrastrukturo.
Kot so še pojasnili, morajo zaradi uvajanja daljinskega vodenja prometa na preostalih glavnih progah javne železniške infrastrukture med Dobovo in Ljubljano ter med Zidanim Mostom in Šentiljem najprej urediti zunajnivojske dostope na perone. Ti zato postopoma potekajo na železniških postajah Laze, Kresnice, Litija, Zagorje, Trbovlje, Hrastnik, Šentjur, Ponikva in Rače ter na postajališču Štore.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje