Letos se je dirke za Pokal Malkovec udeležilo 60 voznikov. Foto: Goran Rovan
Letos se je dirke za Pokal Malkovec udeležilo 60 voznikov. Foto: Goran Rovan
false
Ob progi se zbralo tudi veliko gledalcev, ki so lahko uživali v drznih vožnjah starodobnikov. Foto: Goran Rovan
false
Premore med vožnjami so popestrili vozniki z relijem. Foto: Goran Rovan
Gorska dirka starodobnih motorjev

Čeprav se organizatorji - Društvo ljubiteljev starodobnih vozil Mirenske doline Hrast iz Tržišča vsako leto ukvarjajo z velikimi težavami – predvsem finančnimi, potem le uspešno izpeljejo gorsko dirko starodobnih motorjev za pokal Malkovec. Letos so jo pripravili že 16. In tokrat so na progi v skupni dolžini dveh kilometrov pripravili kar dve dirki, ki štejejo za državno prvenstvo v hitrostnem motociklizmu starodobnikov.

Toni Janežič, predsednik Društvo ljubiteljev starodobnih vozil Mirenske doline, pravi, da je vsako leto težje zagotoviti denar za izvedbo gorske dirke starodobnih motorjev, vendar člani Hrasta iz Tržišča kljub vsemu vztrajajo. "To nam uspeva, ker imamo tako veliko podporo v kraju in pa zaradi sodelovanja vseh društev in krajanov KS Tržišče. Tako nam vsako leto uspe pripraviti dirko, jo združiti z veselico, drugače jim to ne bi uspeo in tudi 16. dirke zapovrstjo za pokal Malkovec ne bi bilo. V Tržišču se namreč zavedamo, da je dirka lahko tudi odlično sredstvo promocije za sam kraj in njeno vinorodno okolico,« še dodaja Janežič.

Število dirk, ki štejejo za državno prvenstvo v hitrostnem motociklizmu starodobnikov, se vsako leto zmanjšuje. Zato so letos člani Hrasta izvedli kar dve dirki, saj je bila zaradi odpovedi drugih organizatorjev dirk ter zaradi pogoja, da je državno prvenstvo regularno, če so izpeljane vsaj tri dirke, to najboljša rešitev. Seveda dirka na Malkovec ni bila ogrožena, naslednja dirka pa bo na Grobniku. Tako se je obeh dirk na progi od Tržišča do Malkovca udeležilo 60 dirkačev. Lepo vreme pa je privabilo zelo veliko ljudi, saj je bilo gledalcev ob progi daleč največ, odkar klub izvaja to dirko.

In kot so zapisali organizatorji v poročilu po dirki, so obiskovalci lahko videli odlične vožnje z motocikli in dodali: »Tudi letos je na progi briljiral Bine Štern iz AMD Kranj, ki je s svojim motociklom BSA 500 progo prevozil najhitreje. Najbolje uvrščena domačina sta bila Sašo Grm, ki je v kategoriji starodobnih motornih koles do 60 ccm, izdelanih do leta 1964, s svojim motorjem Tomos 60 na obeh dirkah osvojil drugo mesto, Igor Lisec pa je s svojim motociklom NSU Pretis dosegel drugo mesto v kategoriji starodobnih motociklov od 61 do 175 ccm, izdelanih do leta 1964.«

Drugi zmagovalci v svojih kategorijah so postali še Jožef Cerar, Slavko Krč, Dare Križman, Drago Kreč, Tomaž Jesenek, Gorazd Zupančič in v kategoriji starodobnih motociklov z bočno prikolico Aleš Kokalj in njegov sovoznik Romeo Bajde. V točnostni vožnji za starodobnike na dva enaka časa je najboljši rezultat pri motorjih dosegel Alojz Medved s svojim tomosom puchem 250, med avtomobilisti pa Franc Svatina z zastavo 750.

Pripravili so tudi panoramsko vožnjo starodobnikov, ki je poskrbela za popestritev med posameznimi vožnjami. Premore med dirkami pa so dopolnili še vozniki vozil za reli, predvsem je s svojimi mojstrovinami navduševal domači voznik v reliju Lojze Udovč.

Goran Rovan, TV Slovenija

Gorska dirka starodobnih motorjev