Pripelje lahko namreč 14 tisoč TEU - to je kontejnerjev oz. enot, ki jih v ladijskem svetu uporabljajo za opis kontejnerskega tovora. Na vplutje so se poleg pilotov in vlačilcev pripravili tudi na Upravi za pomorstvo, pravi vodja oddelka za nadzor prometa Primož Bajec: »Kritično stanje zaradi prihoda v pristanišče ali odveza je, ko ladja vpluje v kanal. Takrat mora biti pilot že na ladji, vlačilci pripravljeni, tako da bi v primeru nenadne potrebe po spremembi poti ali ustavitve ladje lahko pomagali. Ta kritičnost velja vse do samega priveza.«
Že na pogled je videti, da ladja ni bila povsem naložena. Če bi bila, bi bil njen 16-metrski ugrez lahko ovira in v Koper niti ne bi mogla.
"Ugrezi so v Kopru omejeni na izkopani kanal, ki vodi v pristaniški bazen. Ladje imajo lahko večji ugrez, vendar v tem primeru ne more polno natovorjena v koprsko pristanišče. Ta ladje ni polno naložena, kar se vidi, zato ima manjši ugrez in je sposobna vpluti v naše pristanišče," nam je še povedal Bajec.
Tovor bodo z ladje raztovarjali do srede, nato bo pot nadaljevala v Trst. V Luki Koper so prav z današnjim prihodom velikanke presegli rekordni pretovor - to je 800 tisoč TEU-jev. V Koper je sicer danes priplula zadnja potniška ladja, sezono potniškega turizma so v pristanišču ocenili kot zelo uspešno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje