Nastopili so Aleš Ankerst (Naprej Slovenija), aktualni župan Mohor Bogataj (SD), Janez Jereb (NSi), Franc Košir (LDS), Irena Oman (SDS) in neodvisni kandidat Damijanu Pernetu, Andraž Šulc (Akacija) pa se jim ni pridružil.
V oddaji so se dotaknili treh večjih tem, in sicer oživljanja in obnove mestnega središča, gradnje avtobusne postaje in izkoriščanja bližine gorenjske in slovenske prestolnice.
Bližina Ljubljane je lahko tudi pozitivna
Dnevno se 4.200 Kranjčanov vozi v službo v Ljubljano. Po mnenju Damijana Perneta je to bližino, ki je lahko tudi pozitivna, treba izkoristiti in omogočiti ljudem, da se bodo preseljevali v Kranj. Omanova je poudarila, da je bistveno, da občina zadrži število prebivalcev, zanimivo pa bi bilo, če bi se tudi Ljubljančani vozili delat v Kranj. Medtem ko želi Franc Košir narediti iz Kranja tretji državni center, kjer bi delovale tudi nekatere državne ustanove, pa Janez Jereb verjame, da bi moral Kranj z oživitvijo industrije v desetih letih postati drugo največje mesto v Sloveniji. Aleš Ankerst meni, da bi razvoj mestu lahko prineslo prav malo gospodarstvo, kjer bi bilo treba pritegniti investitorje, ki zdaj vlagajo v bližini Ljubljane.
Manjka Kranju strategija?
Trenutni župan, ki kandidira za svoj tretji mandat, Mohor Bogataj je izpostavil, da je vsakoletni proračun osnovna strategija mesta, prav to pa so mu drugi kandidati hitro očitali. Menijo namreč, da Kranju kljub sedmim strategijam, ki jih je sprejel mestni svet, primanjkuje vizije in prave, dolgoročne strategije, na osnovi katere bi občina lahko povečala svoj proračun in zagotovila dejanski razvoj. Župan Bogataj je izpostavil, da se občina prijavlja na zagotovljene razpise, in ker priprave na takšne prijave stanejo po 10.000 do 20.000 evrov, ne misli pripravljati projektov, kjer ni jasno, na katere razpise bi se lahko prijavili.
V jedru tržnica in turisti
Kandidati so se večinoma strinjali, da je treba urediti obstoječo tržnico in oživiti mestno jedro, kjer bi občina morala izkoristiti tudi turistični potencial. Ankerst je poudaril, da je praznjenje središč svetovni trend, za njihovo oživitev pa je predlagal obnovo pročelij stavb. Podobnega mnenja je Perne, ki bi stanovalce in lastnike propadajočih stavb spodbudil tako s pozitivnimi (pomoč za obnovo) kot negativnimi (prispevki, davki) stimulacijami ter tako poskrbel za celostno podobo mesta. Mohor Bogataj je izpostavil, da je obnova in oživitev mesta že v teku, vendar se prav pri slednji zatika, saj občina pri pogovorih ni imela enega sogovornika z enotnim stališčem. Jereb in Košir bi v Kranju gradila parkirišča, Irena Oman pa bi preučila ponovno odprtje delov mesta za promet.
Kako velika naj bo avtobusna postaja?
Kandidati imajo različna mnenja o izgradnji avtobusne postaje; Perne in Košir bi jo združila z obstoječo železniško, Jereb bi obe (železniško in avtobusno) zgradil moderni in večji, Omanova in Ankerst zaradi spremenjenih navad potnikov razmišljata o manjši postaji, kot jo predvideva načrt, Bogataj pa je kot glavni vzrok za počasno urejanje projekta navedel denacionalizacijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje