Tabloidi so se o domnevnem "presenetljivem" načrtu bodočih staršev razpisali kak mesec o tem, ko so v medije pricurljale novice o "spolno nevtralni otroški sobici", ki da je ‒ nezaslišano! ‒ okrašena v belih in sivih tonih. Poleg nevtralnosti, vse uporabljene barve so seveda tudi brez strupenih snovi in veganske, naj bi bila opremljena v skladu z načeli trajnosti, torej prijazna do okolja, poleg spalnice in igralnice pa del njunega domovanja, posvečen otroku, vključuje še dodatno spalnico, kjer bo med prebivanjem pri kraljevem paru nastanjena Meghanina mati Doria Ragland.
Roza sladkorna pena na zabavi za dečka?
Veliko se seveda ugiba o spolu otroka, ki pa naj bi ga Meghan že razkrila prijateljem na zabavi za otroka v New Yorku. Vojvodinja Susseška, naziv, ki je Meghan pripadel po poroki z drugim sinom princa Charlesa, ima rok konec aprila, pod srcem naj bi nosila dečka. Čeprav je okrasje na zabavi namigovalo drugače, večinoma je bilo v rožnatih tonih, vključno s sladkorno peno, ki so jo za to priložnost pripeljali v hotel The Mark. A morda je šlo prav za izogibanje stereotipom in je Meghan "dojenčkasto roza" ‒ v tem barvnem odtenku so bili tudi stolpi makronov pariške slaščičarne Laduree ‒ izbrala za dečka?
Daily Mail tako razmišlja, da je morda odločitev posledica Meghaninega ležernega kalifornijskega odraščanja, hkrati pa je "fluidna" vzgoja trend, ki je trenutno izjemno priljubljen med hollywoodskimi zvezdami ‒ prav na ta način se je vzgoje svoje male hčere Rani lotila Kate Hudson. Ker je tudi ona s svojo izjavo dvignila prah, je pozneje pojasnila, da tako preprosto želi otroku omogočati, da postane, kdor koli si želi: "Ne želijo biti vse deklice princeske, nekatere bi rade postale kralji."
Najstniška aktivistka proti diskriminaciji
37-letna Marklova, nekdanja igralka, ki je zaslovela v seriji Nepremagljivi dvojec, je že od zgodnjih najstniških let borka proti spolni diskriminaciji. Leta 1993 je korporaciji Procter & Gamble pisala ogorčeno pismo: razburil jo je šovinistični oglas za njihovo pralno sredstvo, v katerem je bilo izrečeno, da se "ženske po vsej Ameriki bojujejo z mastnimi lonci in ponvami". "Mislim, da ni prav, da otroci odraščajo s prepričanjem, da mora vse postoriti mama," je takrat povedala za otroški novičarski portal Nick News. Njena prizadevanja so bila uspešna, pri P & G so besedo "ženske" v oglasu nadomestili z "ljudje".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje