V očeh javnosti po raziskavi Ogledalo Slovenije ostajajo med poklici najbolj zaupanja vredni gasilci in reševalci, na visokem tretjem mestu pa sledijo prav poštarji. Eden izmed njih je tudi Nejc Kolarič, ki dostavlja pakete na območju Maribora. Stranke najbolj cenijo njegovo prilagodljivost in točnost.
Nejc je v Pošti Slovenije zaposlen že kakšnih deset let. Začel je kot poštar, v zadnjem obdobju pa je specializiran za dostavo paketov. Pakete dostavlja na območju domačega Maribora, kjer je s strankami vzpostavil pristen odnos. "Strankam je najbolj všeč, da jih pred dostavo pokličem in se dogovorimo o načinu in času dostave. Če jih ni doma, v nekaterih primerih prosijo, če se lahko vrnem kasneje, ko bodo doma. V takšnih primerih dostavo opravim kasneje. Najbolj pogosto vprašanje, ko jim paket dostavim, je sicer: 'Kaj pa je to?' (smeh). Žal, poštarji nimamo vpogleda v vsebino, tako da se morajo sami prepričati."
Po zadnjih raziskavah podjetja Valicon kar 89 % prejemnikov pošiljk pozna svojega poštarja in mu zaupa. Mednje sodi tudi Nejc. Med dostavljanjem paketov je njegovo vodilo, da skuša svoje delo opravljati nasmejan in dobre volje. »Tudi če imaš slabši dan, stranka tega ne sme občutiti. Ne pride v poštev, da bi bil ošaben ali kaj podobnega. Moje načelo je, da k vsaki stranki pristopim pozitivno naravnan.« Nejc pravi, da ima z večino strank spoštljiv in prijeten odnos: »Rad delam na terenu in všeč mi je, da delo ni monotono, saj so stranke zelo različne. Vsak dan je drugačen od prejšnjega. Vsaka stranka je drugačna od prejšnje.«
Mladi očka ceni, da se njegov delovni dan začne zgodaj in prav tako hitro konča. Na ta način lahko veliko časa preživi s svojo triletno hčerko, obenem pa pomaga partnerki. V času, ko vsakodnevni ritem življenja od nas zahteva maksimalno prilagodljivost, Pošta Slovenije s storitvijo "Moja dostava – moja izbira" nudi prejemnikom možnost, da sami upravljajo z dostavo svojih paketov. Prejemnik prek SMS-a dobi možnost, da v spletni aplikaciji prilagodi dostavo paketa svojim potrebam, pa naj bo to sprememba naslova, dostave (v paketomat, na izbrani bencinski servis) ali celo datuma. Ta pristop ne samo da krepi zaupanje med poštarji in strankami, ampak strankam prinaša občutek nadzora in udobja, ko prejmejo svoje pošiljke točno takrat in tam, kjer jim najbolj ustreza
Vas zanima, kako poteka njegovo razgibano delo ali v kakšni nenavadni situaciji se je že znašel na terenu? Spoznajte Nejčevo zgodbo tudi v video predstavitvi!
Zaupanje je temelj vsakega dobrega odnosa, tako zasebnega kot poslovnega. Naši zaposleni si vsak dan z odprtim in iskrenim ravnanjem prizadevajo za pristne odnose s strankami. Vabljeni, da prek video predstavitev spoznate tudi ostale poštne sodelavce.
Nasvet za pravočasno oddajo pošiljk v predprazničnem obdobju
- priporočen rok za paketne pošiljke: za naslovnike v Sloveniji do 11. decembra, za tujino pa do 4. decembra,
- priporočen rok oddaje pisemskih pošiljk za naslovnike v Sloveniji do 18. decembra, za naslovnike v tujini pa do 8. decembra.