Globalni trendi beležijo rast spletne trgovine. V svetu, v katerem se vse odvija bliskovito hitro in je časa vedno premalo, je hitra, zanesljiva in enostavna dostava ključ do uspešne spletne prodaje in nakupa. V Pošti Slovenije v teh dneh še dodatno širijo mrežo alternativnih mest prevzema pošiljk za stranke, ki si želijo izbrati dostavo v paketomate. PS Paketomati bodo tako po novem na voljo na 100 lokacijah po Sloveniji.
Največja prednost Pošte Slovenije je dostopnost, za katero skrbi največja mreža. Spletni kupec lahko izbere osebno dostavo kamorkoli in na najbolj priročno mesto. Med potjo lahko celo spremeni mesto prevzema, izbira pa lahko med številnimi možnostmi, kot so dostava na domači naslov, na pošto, na delovno mesto, na dogovorjeno mesto, v paketomat, paketnik ali na bencinski servis. Pošta Slovenije obstoječim skoraj 1.200 prevzemnim mestom v teh dneh dodaja nova, s čimer se bo približala 1.600 kontaktnim točkam po vsej Sloveniji.
Pošta Slovenije se neprestano prilagaja potrebam svojih strank. Kot inovativna in prilagodljiva dostavna služba je vedno korak pred konkurenco, zato ni presenetljivo, da je številka 1 v osebni dostavi. Z dostavo na več kot 850.000 gospodinjstev po Sloveniji je Pošta Slovenije vsak dan prisotna na vseh naslovih. Prav tako omogoča, da je izdelek na dom dostavljen še isti dan, saj je v današnjem hitrem tempu življenja čas izjemno dragocen. V Ljubljani pošiljko s storitvijo Hitra pošta dostavijo v samo eni uri od oddaje naročila, v ostalih večjih mestih pa v zgolj dveh urah. S tem Pošta Slovenije dokazuje, da se zares zavzema za svoje stranke in je pripravljena izpolniti vse njihove želje.
Temu pritrjuje tudi raziskava zadovoljstva, ki je pokazala, da 97 % spletnih kupcev, ki jim je paket dostavila Pošta Slovenije, dostavo ocenjuje kot odlično. Če spletni trgovec ob nakupu omogoča izbiro dostavljavca, 88 % kupcev izbere Pošto Slovenije, ki 99 % paketov znotraj Slovenije dostavi v enem dnevu.