Z osveženim in drznejšim dizajnom, poglobljeno digitalno interakcijo ter obogateno ponudbo tehnologij obljublja nova Panamera vrhunsko vozno izkušnjo, ki združuje športnost z udobjem.
Vrhunska tehnologija podvozja za več dinamike in udobja
Nova Panamera je že serijsko opremljena z naprednim zračnim vzmetenjem z 2-ventilsko tehnologijo in sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM), kar ji zagotavlja športnost in optimalno udobje. Sistem uravnava blaženje v različnih cestnih razmerah in izboljšuje stabilnost, z opcijo štirikolesnega krmiljenja pa omogoča nadgradnjo vozne dinamike.
Modeli E-Hybrid so opcijsko na voljo s sistemom Porsche Active Ride, inovativnim aktivnim podvozjem, ki zagotavlja izjemno razmerje med udobjem in dinamiko. Sistem temelji na naprednih aktivnih 2-ventilskih blažilnikih, povezanih z električnimi hidravličnimi črpalkami. Te bliskovito prilagajajo pretok hidravlične tekočine v blažilnikih ter tako hitro in natančno kompenzirajo cestne neravnine.
Panamerino podvozje zagotavlja stabilnost in ravnovesje pri dinamičnem zaviranju, krmiljenju in pospeševanju, hkrati pa med umirjeno vožnjo učinkovito blaži nepravilnosti na vozni podlagi. Pri športni vožnji sistem Porsche Active Ride z uravnoteženo porazdelitvijo sil zagotavlja optimalen stik s cesto.
V aktivnem načinu podvozje uravnava nagibanje karoserije, zmanjšuje pospeševalne sile, ki delujejo na potnike, in omogoča, da se Panamera v zavojih nagiba podobno kot motorno kolo. Regulacija podvozja poteka tudi ob pospeševanju, ko se zniža sprednji del, in ob zaviranju, ko se spusti zadek. Izjemno udobna sta tudi vstopanje v avtomobil in izstopanje iz njega, saj sistem vozilo ob tem samodejno privzdigne.
Prenovljeni motorji in osupljiva zmogljivost novih modelov E-Hybrid
Porsche bo v novi Panameri ponudil štiri različice modelov priključnih hibridov, ki jih odlikujejo večja moč, daljši doseg in izboljšana učinkovitost. Trenutno je kupcem na voljo Panamera Turbo E-Hybrid s prenovljenim 4-litrskim V8 biturbo motorjem, ki v kombinaciji z novim 140-kilovatnim elektromotorjem razvije sistemsko moč 500 kW (680 KM) ter osupljivih 930 Nm navora. Elektromotor je integriran v prenovljen osemstopenjski menjalnik PDK, kar prihrani težo, optimizira upravljanje toplote in omogoča večjo trajno moč.
Panamera Turbo E-Hybrid z mesta do hitrosti 100 km/h pospeši v 3,2 sekunde in doseže največjo hitrost 315 km/h. Njena baterija s kapaciteto 25,9 kWh omogoča (po WLTP) do 91 kilometrov električnega dosega pri kombinirani vožnji in od 83 do 93 kilometrov pri mestni. Z novim vgrajenim 11-kilovatnim AC-polnilnikom boste baterijo na ustrezni polnilnici napolnili v samo dveh urah in 39 minutah.
Z nekoliko manj zmogljivosti, a nič manj učinkovitosti sta kupcem na voljo tudi nova modela Panamera 4 E-Hybrid in Panamera 4S E-Hybrid.
Novo Panamero 4 E-Hybrid poganja izpopolnjen 2,9-litrski bencinski V6 biturbo motor, ki ob pomoči elektromotorja razvija 346 kW (470 KM) sistemske moči in 650 Nm sistemskega navora. Oboje zadostuje, da nova Panamera 4 E-Hybrid doseže 100 km/h v samo 4,1 sekunde, njena največja hitrost pa je 280 km/h. Izjemen je tudi izključno električni doseg, ki znaša do 96 kilometrov po standardu WLTP.
Nova Panamera 4S E-Hybrid je zasnovana s ciljem izjemne vozne dinamike in trajnostne moči v višjem območju vrtljajev. Opremljena je s prenovljenim 2,9-litrskim bencinskim V6 biturbo motorjem, ki v kombinaciji z elektromotorjem razvije izjemnih 400 kW (544 KM) ter neverjetnih 750 Nm navora. Takšna konfiguracija omogoča, da Panamera 4S E-Hybrid z mesta do 100 km/h pospeši v zgolj 3,7 sekunde, njena največja hitrost pa dosega 290 km/h.
Ob priključnih hibridih sta na voljo še različici Panamera in Panamera 4 s prenovljenim 2,9-litrskim biturbo motorjem V6, ki zdaj proizvede moč 260 kW (353 KM) in 500 Nm navora, kar je 17 kW (23 KM) in 50 Nm več kot predhodnik. Panamera bo iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospešila v 5,3 sekunde, Panamera 4 pa bo enako nalogo opravila 0,3 sekunde hitreje. Prva doseže največjo hitrost 272 km/h, druga pa 270 km/h.
Dinamičen dizajn in osredotočenost na voznika
Dimenzije in proporci nove Panamere z dolžino 5052 mm, širino 1937 mm in višino 1423 mm ostajajo enaki, bolj izrazito športna pa je njena zunanja podoba. Spredaj se ponaša z dodatno odprtino za dovod zraka, športnolimuzinski značaj pa poudarjajo na novo oblikovana okenska linija in harmonični zaključki zadnjega stekla.
Armaturna plošča s konceptom Porsche Driver Experience združuje digitalne in analogne elemente z intuitivno in na voznika osredotočeno razporeditvijo. Prestavna ročica je tik ob volanu, prav tako pa sta stikalo Drive Mode za izbiro načinov vožnje in asistenčna obvolanska ročica v voznikovem neposrednem dosegu. Opcijski 10,9-palčni sovoznikov zaslon omogoča dostop do podatkov o zmogljivosti, upravljanje infotainment sistema in pretakanje videovsebin, ne da bi sopotnik pri tem motil voznika.
Ekskluzivna estetika modelov Turbo
Različice Turbo pri Porscheju zasedajo prav posebno mesto, Panamera Turbo E-Hybrid pa to še nadgrajuje. Njen zunanji dizajn zaznamujejo svojstven zadnji del z lakiranimi obrobami difuzorja, značilen sprednji del v barvi vozila, temno bronaste kromirane izpušne cevi in opcijska platišča s centralnim vijakom, ki so sicer na voljo tudi pri drugih modelih.
Modeli Turbo se ponašajo z ekskluzivnim barvnim odtenkom Turbonite, ki kot kontrast izstopa na obrobah stekel, napisu Turbo na zadku ter Porschejevih grbih na pokrovu motorja, platiščih in volanu. V notranjosti se odtenek Turbonite prepleta s karbonskimi elementi, najdemo pa ga na merilniku vrtljajev in kontrolnih elementih sredinske konzole.
Inovativna povezljivost in novi asistenčni sistemi
Nova Panamera se integrira v digitalni ekosistem voznika s preprosto prijavo s Porsche ID, za kar je potrebno le skeniranje QR-kode na zaslonu sistema PCM. Podpora Apple CarPlay® oziroma Android Auto omogoča sinhronizacijo podatkov med pametnim telefonom in vozilom ter izboljšuje upravljanje. Funkcije iz aplikacije MyPorsche, vključno s klimatizacijo, masažo in ambientalno osvetlitvijo, so dostopne prek Apple CarPlaya® ali glasovne asistence Siri®.
Porsche je novo Panamero serijsko opremil z matričnimi LED-žarometi, ponuja pa tudi možnost nadgradnje na HD matrične LED-luči z napredno osvetlitvijo z dosegom do 600 metrov. Asistenčni sistemi v novi Panameri so občutno izboljšani, vključno z aktivnim prilagajanjem hitrosti glede na prometne znake in sistemom Porsche InnoDrive, ki sedaj omogoča aktivno vodenje po voznem pasu in podporo v križiščih. Dodana je še inovativna funkcija Remote ParkAssist, s katero lahko voznik prek pametnega telefona nadzira parkiranje, ne da bi moral sedeti v avtomobilu.
Izberite svojo Panamero v Porsche Centru Ljubljana
Novo Panamero lahko v Porsche Centru Ljubljana že naročite. Že osnovna različica ponuja bogatejšo serijsko opremo kot predhodnica. Vključuje napredno zračno vzmetenje, matrične LED-žaromete, sistem ParkAssist, volansko stikalo za izbor voznih načinov, predal za pametni telefon z indukcijskim polnjenjem in izboljšan filter za fine prašne delce z avtomatsko regulacijo prezračevanja prek sistema GPS.