Z vstopom na trg gospodinjskih aparatov so v naslednjih letih utrdili svoj položaj kot eden vodilnih proizvajalcev v Evropi in po svetu. Ni čudno, da lahko v prav vsakem slovenskem domu najdemo kakšen Gorenjev izdelek, ki zaradi svoje kakovosti, premišljenega oblikovanja in uporabnosti že dolgo let služi svojemu namenu. Nedavno se je blagovna znamka Gorenje uvrstila v organizacijo Superbrands, ki združuje najbolj prepoznavne in zaupanja vredne blagovne znamke.
Od priljubljenih hladilnikov do pametnih gospodinjskih aparatov
Podjetje Gorenje se je kot zaupanja vreden proizvajalec gospodinjskih aparatov najprej uveljavilo s hladilniki, ki so bili med uporabniki zelo dobro sprejeti, kasneje pa so svojo ponudbo razširili tudi na ostale izdelke bele tehnike. Danes ponujajo tudi široko paleto malih gospodinjskih aparatov, kot so kuhinjski roboti, multipraktiki, ročni in palični mešalniki, kavni aparati, grelniki vode, blenderji, mikrovalovne pečice in cvrtniki hrane. Pri razvoju novih izdelkov si poleg zagotavljanja odlične uporabniške izkušnje prizadevajo za trajnostno poslovanje in iščejo načine, kako zmanjšati vpliv na okolje s pomočjo najsodobnejših tehnologij. V zadnjih letih so se osredotočili na inovacije na področju pametnih gospodinjskih aparatov in tako poskušajo odgovoriti na potrebe sodobnih uporabnikov.
Prihranek časa z uporabo kuhinjskega robota
Prve kuhinjske robote in vsestranske gospodinjske aparate so uporabljale že naše babice, saj prihranijo veliko ročnega dela in časa. Medtem ko roboti samodejno sekljajo, mešajo, gnetejo ali stepajo sestavine, se lahko posvetimo drugim opravkom. Poleg tega so kuhinjski roboti odličen pripomoček pri receptih, ki zahtevajo večjo natančnost, kot je na primer peka kruha. S točno odmerjenimi sestavinami in dobro pregnetenim testom bo priprava domačega hlebčka mala malica.
Blagovna znamka Gorenje pridobila naziv Superbrands
Z letošnjim letom se je blagovna znamka Gorenje uvrstila v organizacijo Superbrands, ki združuje najbolj prepoznavne in uspešne znamke po vsem svetu. Naziv Superbrands znamke pridobijo na podlagi mnenja potrošnikov in članov strokovnega sveta, ki jih presojajo po kakovosti, razlikovanju od konkurence, zaupanju potrošnikov in čustvenem naboju. Za Gorenje je pridobitev statusa Superbrands še dodatna potrditev, da so njihovi izdelki med najboljšimi v svojem razredu.