Pohvalo si zasluži vseh 47 sodelujočih podjetij

V natečaju za najboljše trajnostno naravnane poslovne prakse so podjetja sodelovala v dveh kategorijah, in sicer »Pozitiven vpliv na okolje« ter »Pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost«. Med 47 prijavljenimi je strokovna žirija pod vodstvom Ane Strune Bregar, izvršne direktorice CER, izbrala štiri najboljše.

Foto: Generali
Foto: Generali

Vanja Hrovat, predsednica uprave Generali zavarovalnice d.d., ki poudarja: »Prek strateške pobude SME EnterPRIZE že drugo leto mala in srednje velika podjetja spodbujamo k trajnostnemu delovanju na vseh področjih poslovanja. Znova smo se lahko prepričali, da pri uresničevanju trajnostih praks v Generali zavarovalnici nikakor nismo edini. Z velikim veseljem ugotavljamo, da vse več podjetij z nami deli vizijo, da je mogoče poslovati uspešno in hkrati odgovorno do okolja, zaposlenih in širše skupnosti,«

Imamo štiri nove slovenske ambasadorje trajnosti

Prvo mesto v kategoriji Pozitiven vpliv na okolje je pripadlo podjetju VINAKOPER, ki s svojo trajnostno filozofijo in skrbjo za ohranjanje biotske raznovrstnosti predstavlja vzor v regiji Slovenske Istre. Drugo mesto je osvojilo podjetje LOTRIČ MEROSLOVJE, ki s trajnostnimi ukrepi zmanjšuje posege v naravo in odpadno embalažo.

V kategoriji Pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost je zmagalo podjetje PRIBINOVINA. Navdušilo je z inovativno ekološko pridelavo in zaposlovanjem ranljivih skupin. Njihov celostni pristop postavlja visoke standarde trajnostnega razvoja tako v Sloveniji kot Evropi. Drugo uvrščeno podjetje SICO je izstopalo s trajnostnimi praksami na področju obnovljivih virov energije, ravnanja z odpadki, tehnoloških inovacij in zaposlovanja invalidov, s čimer ustvarja potencial za številne pozitivne učinke na družbo.

Zmagovalni praksi sta bili nagrajeni s finančno podporo v višini 10.000 EUR, drugo uvrščeni podjetji pa sta prejeli paket poslovnih zavarovanj v vrednosti 2.500 EUR.

Med slovenskimi nagrajenci pa je mednarodna komisija Skupine Generali izbrala tudi »junaka trajnosti«. To je postalo podjetje PRIBINOVINA, ki bo svoje trajnostne prakse lahko predstavilo širši javnosti na zaključnem dogodku v Bruslju spomladi 2025.

»Natečaj je bil za nas pozitivna izkušnja od vsega začetka, povabilo in vstop v mednarodno okolje pa nas seveda dodatno vznemirja. Pričakovanja so visoka, računamo, da bomo spoznali podobno inovativna podjetja, njihovo raznolikost ter učinke na družbo in okolje. Veseli bomo potrditve, da tudi sami sodimo v krog dobrih podjetij,« je ob prejemu nagrade povedal direktor podjetja Pribinovina Goran Miloševič.

Trajnost je del DNK Generalija

Trajnost predstavlja del dolgoročne vizije in osrednji steber strateških odločitev Skupine Generali. Pri svojem poslovanju želijo biti odgovorni le kot zavarovalnica, temveč tudi kot vlagatelj in delodajalec.

S projektom SME EnterPRIZE, ki se izvaja v desetih evropskih državah, Generali podpira mala in srednje velika podjetja pri uvajanju odgovornih poslovnih praks ter jim omogoča večjo konkurenčnost in odpornost v spreminjajočem se poslovnem okolju. Zaradi uspeha in pozitivnih zgodb doslej sodelujočih podjetij, se je natečaj letos razširil tudi na azijski trg, kar dodatno poudarja globalni pomen in vpliv projekta.

Pobuda Skupine Generali je zaživela leta 2021, ob 190-letnici zavarovalnice, in je namenjena izključno malim in srednje velikim podjetjem. Slednja so namreč gonilna sila evropskega gospodarstva, saj predstavljajo več kot 99 % vseh podjetij v Evropski Uniji, ter imajo kot takšna ključno vlogo pri evropskem trajnostnem prehodu.

https://www.generali.si/sme-enterprize#page-top