Spremenili so se cestnoprometni predpisi. Spremenili so se avtomobili. Spremenili ste se tudi vi. To pa ne pomeni, da ne morete biti tudi zdaj samozavestni za volanom in varni vozniki. Vaše izkušnje na cesti, vaša kilometrina in vaše veščine vzbujajo veliko spoštovanje.

»Prve varnostne pasove sem kupil v Nemčiji. Leta 1975.«  Anton »Zvone« Žličar Foto: Zavarovalnica Triglav
»Prve varnostne pasove sem kupil v Nemčiji. Leta 1975.«  Anton »Zvone« Žličar Foto: Zavarovalnica Triglav

Podpirajo velikane vožnje

V Zavarovalnici Triglav se zavedajo pomena izkušenj in skrbi za varnost vseh generacij v prometu, zato so za zavarovance, starejše od 60 let, ustvarili skupnost, s katero se poklanjajo na tisoče prevoženim kilometrom in desetletjem različnih zgodb za volanom.

Za velikane vožnje v največji slovenski zavarovalnici v sodelovanju z AMZS že četrto leto izvajajo Osvežitvene vožnje za starejše, s katerimi starejšim voznikom po vsej Sloveniji omogočajo obnavljanje znanj in veščin vožnje.

Spoznajte prve velikane vožnje

Vida »Brzinca« Bogataj, 86 let

Velikanka vožnje Vida zase pravi, da je po številki morda sicer v letih, po doživljanju in občutkih pa zagotovo ne. Avto ji že od nekdaj predstavlja več kot zgolj prevozno sredstvo.

Svojega prvega fička ima še vedno v zelo lepih spominih. Ne glede na to, ali se je z njim peljala v Tacen na delo ali na Krk na zaslužen dopust, je do cilja vedno pribrzela, zaradi česar se je hudomušne učiteljice prijel vzdevek »Johnny Brzinca«. Zdaj je hitrost in način vožnje prilagodila letom in spremenjenim razmeram na cesti, še vedno pa rada vozi. Poudarja, da je vožnja pomembna za fizično in duševno kondicijo.

»Meni je avto srčni prijatelj, ne samo potreba.«  Vida »Brzinca« Bogataj Foto: Zavarovalnica Triglav
»Meni je avto srčni prijatelj, ne samo potreba.«  Vida »Brzinca« Bogataj Foto: Zavarovalnica Triglav

Anton »Zvone« Žličar, 72 let

Velikan vožnje Zvone (Anton je resda njegovo ime, a ga skoraj nihče ne kliče tako) svoj prvi avto NSU Prinz 1200 C po inženirsko natančno opisuje kot poskočnega, z direktnim volanom in zaradi zračnega hlajenja zelo dovzetnega za pregrevanje. Po prve varnostne pasove se je odpeljal v Nemčijo leta 1975 (!), ko se je v Sloveniji šele začela razprava o obveznih pasovih, in od takrat se redno privezuje. S kamp prikolico pa je do Fažane svojo družino najraje vozil ponoči – zaradi manjše gneče, večje preglednosti zaradi soja luči na ovinkih in bolj znosnih temperatur.

V svojem sedanjem avtomobilu ima seveda klimo, servo volan in ABS, ampak desetletja izkušenj so ga izklesala v izjemno varnega voznika – pravi, da je zelo skrben pri pospeševanju in zaviranju, kar je dokazal tudi na osvežitveni vožnji. Pozoren je na sisteme, ki nas učijo umirjene vožnje – z ženo tako že od začetka uporabljata aplikacijo DRAJV, ki voznika opozori na pretirano pospeševanje in sunkovito zaviranje.

Tudi velikani vožnje potrebujejo osvežitev znanja

V Zavarovalnici Triglav želijo, da se počutite samozavestno in varno za volanom tudi zdaj, ko so se ceste, pravila in promet spremenili. Ker spoštujejo vaše dolgoletne izkušnje in podpirajo velikane vožnje.