Slovenci zdaj kose priznanih svetovnih blagovnih znamk nakupujejo po ugodnejših cenah iz domačega naslonjača.
Po manj kot letu dni obstoja v Sloveniji Shoppster svojim nakupovalcem že prinaša modne novosti v obliki vrhunskih blagovnih znamk.
Novo poglavje na področju digitalne preobrazbe v Slovenski modni industriji, napisano med največjim modnim podjetjem v jugovzhodni regiji in največjo integrirano spletno ter TV trgovino tako prinaša novosti v podobi modnih nakupov in spletne trgovine. Shoppster je obogaten z novo vejo ponudbe, oblačili priznanih blagovnih znamk, ki so v Sloveniji na voljo pod zastopništvom Sportine Group. Nov asortima spletne in TV platforme Shoppster tako zajema vrhunsko modo, po zadnjih svetovnih trendih, priljubljenih blagovnih znamk, kot so: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Taylor in Jack&Jones.
Inovacije na področju spletne prodaje v Sloveniji
Spletna prodaja je v zadnjih letih najhitreje rastoč prodajni segment, svetovna pandemija pa je njeno rast le še pospešila. Kljub temu pa je na trg spletne prodaje modnih oblačil težko prodreti, konkurenca pa je močna na vsakem vogalu. Bistvo uspeha spletne prodaje so zmagovalni produkti, pospremljeni s posluhom za svoje nakupovalce. Nakupovalci pa niso več zadovoljni zgolj z nižjo ceno ali boljšim produktom, temveč upoštevajo tudi potek nakupnega procesa, morebitne težave ob nakupu, komunikacijo z njimi in obstoječo skupnost. Predvsem slednje je ena najpomembnejših lastnosti blagovnih znamk in njihove podobe. Skozi skupnost lahko hitro prepoznamo lastnosti in potrebe lastnih kupcev in jih tako hitreje ter kreativnejše zadovoljimo.
Partnerstva prihodnosti
Prednost podobnih partnerstev je ravno odprava težav logističnih in komunikacijskih šumov med ponudniki ter kupci. Pri Shoppsterju stremijo k zagotavljanju edinstvene izkušnje spletnega nakupovanja, ki vsakemu kupcu v vsakemu trenutku omogoča enostavno in prijetno uporabniško izkušnjo po njegovih merah in željah. Poleg tega pa se zavezujejo k grajenju široke skupnosti, kjer se venomer trudijo, da bi bili njihovi kupci karseda zadovoljni. Ker si skupnost želijo širiti so zanje zadovoljni kupci na prvem mestu.Sportina Group je zastopnica več kot 80 modnih blagovnih znamk na območju Slovenije in jugovzhodne Evrope, njihov portfelj pa zajemajo zveneča oblikovalska imena. Povpraševanje po tovrstnih izdelkih raste in se ujema s potrošniškimi navadami glede nakupovanja preko spleta v Sloveniji, zato je odločitev za prodajo oblačil na Shoppsterju, ki Sportini omogča širši dostop do večih kupcev, odlična izbira.
Moda mnogim predstavlja skupnost in vključenost
Valentina Savić, direktorica trženja v Sportina Group, je ob grajenju novega partnerstva prepričana tudi v grajenje nove, spletne skupnosti, saj po njenih besedah: »Moda niso le kosi oblačil – moda je izkušnja, skupnost, vključenost. « Regionalna direktorica Shoppsterja Ljiljana Ahmetović pa je poudarila: »Moda je ena izmed najhitreje rastočih kategorij v svetu spletnega nakupovanja.« S tem se lahko strinjamo, saj je moda ena izmed največjih industrij na svetu, ki ni le posel, temveč tudi način izražanja. Moda je umetnost, ki povezuje in združuje ljudi z različnih koncev sveta.
Obe partnerski podjetji v prihodnjih letih pričakujeta pospešeno rast spletnega nakupovanja. Dogovor za tovrstno sodelovanje lahko štejemo kot pomemben korak, ki bo kupcem omogočil dostop do izdelkov in modnih linij, kot da bi obiskali najbolj znana modna središča na svetu, vse to na platformi Shoppster.com.