Poslovna darila niso le preprosti promocijski izdelki, ampak imajo številne prednosti, ki lahko pomembno vplivajo na rast in uspeh vašega podjetja. Ne glede na velikost ali panogo vašega podjetja, so poslovna darila močno orodje, ki izraža hvaležnost, krepi odnose in gradi trdno podlago za prihodnje poslovne priložnosti.
Vsi vemo, da od medosebnih odnosov smemo pričakovati približno toliko, kot vanje vložimo sami. Povsem enako velja za poslovne odnose, ki se delijo na več podkategorij – v grobem na odnose z zaposlenimi, odnose z zunanjimi poslovnimi partnerji in odnose s strankami –, za vse pa je značilno, da jih gradimo postopoma, s pomočjo dobrega, zaupanja vrednega poslovanja in spoštovanja.
Nadvse dober odraz (predvsem) slednjega so poslovna darila, za katera že skoraj četrt stoletja skrbi podjetje Magma poslovna darila.
Gre za podjetje, specializirano za prodajo promocijskih in poslovnih daril v obliki spletne ter kataloške prodaje in z razstavno sobo ter s skladiščem, umeščenima v Celje, kar omogoča ogled najbolj prodajanih izdelkov (približno 2.000 njih) v živo.
Pred naročilom je prav tako možno preveriti različne vrste tiska, gravure in vezanja, med dodatne prednosti podjetja Magma poslovna darila pa gre vsekakor prišteti še to, da ima ta številne izdelke stalno na zalogi, da vsako naročilo pred samo izvedbo pošlje v potrditev in da na večja naročila priznava količinski popust.
Statistika kaže, da poslovna darila dajejo izjemne rezultate.
- 47 % ljudi poslovno darilo uporablja oziroma hrani dlje od enega leta.
- 79 % obdarovancev obišče spletno stran podjetja, ki jim je izročilo poslovno darilo, in se pobliže seznani z njegovimi izdelki ali storitvami.
- 82 % tistih, ki od podjetja, katerega stranka so, ali tistega, s katerim (še) niso v poslovnem odnosu, prejme poslovno darilo, ima o podjetju dobro mnenje.
- 83 % večje možnosti so, da se posameznik odloči za nakup ali izvajanje storitev pri podjetju, od katerega je prejel poslovno darilo.
Ne glede na to, ali so poslovna darila uporabne, informativne ali osebne narave, pozitivno vplivajo na prejemnika in posledično (o)krepijo vez med podjetjem (tistim, ki obdaruje) ter zaposlenimi, zunanjimi poslovnimi partnerji in strankami (obdarovanci).
Zakaj namesto klasičnega oglaševanja izbrati poslovna darila?
Vsak poslovnež stremi k temu, da bi njegovo podjetje uživalo dobro ime. K temu zagotovo največ pripomoreta kakovost izdelkov ali storitev in zadovoljstvo že obstoječih strank, ki priporočila širijo od ust od ust, kljub temu pa za enega najučinkovitejših načinov pri doseganju novih strank veljajo poslovna darila – eden pomembnejših delov poslovne strategije vsakega podjetja.
V povezavi z njimi prednjačijo:
- branding, torej tisk, gravura ali vezanje naziva in/ali logotipa podjetja na izbrano promocijsko darilo (denimo na vrečke iz blaga, majice, dežnike),
- tisk, gravura ali vezenje promocijskega slogana, neposredno povezljivega s samim podjetjem (za primer: v kolikor je podjetje kakorkoli povezano s svečami, taborjenjem ali gasilskim društvom, so dobra izbira vžigalniki), in
- poziv k akciji z navedbo spletne strani, prodajnega salona, kontaktov in podobno (najbolj učinkovito na denimo oblačilih).
Neodvisno od vsebine poslovna darila odražajo skrb za zaposlene ali stranke in v prejemniku vzbujajo pozitivne misli ter občutke.
Prednosti, ki jih imajo podjetja, kjer so poslovna darila standarden način komunikacije z vsemi skupinami, s katerimi poslujejo, v primerjavi s tistimi, ki se poslovnih daril ne poslužujejo, je nešteto.
Med najpogostejše sodijo:
Poslovna darila izboljšujejo odnose z že obstoječimi strankami in pomagajo pridobiti nove stranke.
Verjetnost, da bomo sodelovanje z določenim podjetjem, če od njega prejmemo poslovno darilo, obnovili oziroma ga podaljšali ali pa priporočili svojim družinskim članom, prijateljem in znancem, je izredno visoka, toliko bolj, če gre za darilo z vrednostjo.
Med te sodijo poslovna darila, povezana z dejavnostjo podjetja (dober primer tega so darila, prejeta ob registraciji avtomobila, namenjena negi avta) in tista z uporabno vrednostjo (za primer vrečke iz blaga, ki jih dandanes uporabljamo vsi).
Nasprotno je potencialne bodoče stranke najbolje obdariti z univerzalnim poslovnim darilom nizke, a uporabne vrednosti, kakršni so vžigalniki.
Poslovna darila povečujejo prepoznavnost blagovne znamke
Če smo v preteklosti prejeli in uporabljamo določeno poslovno darilo, bomo, ko pridemo v situacijo, da potrebujemo izdelke ali storitve, ki jih to podjetje ponuja oziroma izvaja, veliko verjetneje izbrali ponudnika, katerega darilo imamo doma. Navsezadnje statistika kaže, da se večina obdarovancev neposredno po prejetju poslovnega darila natančneje seznani s poslovanjem podjetja, ki jih je obdarovalo, zaradi česar je prav to prva izbira.
Poslovna darila so dober način predstavljanja novih izdelkov ali storitev
Kadar skuša podjetje na trg postaviti nov izdelek ali storitev, je najbolje, da prav tega (ali del tega) kot testni izdelek podari vsem obstoječim strankam, saj bo njihovo zadovoljstvo najboljša reklama.
Poslovna darila povečujejo prodajo
Povsem logično je, da tja, kjer se počutimo dobrodošlega in cenjenega, zahajamo veliko raje (in pogosteje) kakor tja, kjer ostajamo neopazni. Verjetnost, da bomo kljub zadovoljstvu pričeli iskati novega ponudnika iste storitve ali izdelkov, je tako povsem zanemarljiva, ne gre pa spregledati dejstva, da bomo pri istem ponudniku zelo verjetno opravili večje in/ali pogostejše nakupe ter k temu povabili tudi svoje družinske člane, prijatelje ali znance.
Poslovna darila so nadvse učinkovit način komunikacije z javnostjo
Podjetje, ki svojim zvestim strankam ali zaposlenim podari dežnik, na katerem se nahaja bodisi slogan bodisi logotip podjetja, se bo oglaševalo prav vsak dan slabega vremena, in to povsem neagresivno ter v pogledu tistih, ki pridejo v stik z njim, nezavedno.
Bo pa podjetje, ki je svoje redne stranke obdarovalo z dežnikom, prav gotovo postalo prva izbira vseh, ki se bodo v kratkem srečali s potrebo po njegovih izdelkih ali storitvah.
Podjetje Magma poslovna darila se kot zaupanja vreden partner, ki prisega na kakovost in raznovrstnost, vseh naštetih ter tudi številnih drugih prednosti še kako zaveda. Natanko zato ima stalno na zalogi najrazličnejša poslovna darila – od tistih, katerih namen je izključno opozoriti nase, do tistih, s katerimi posamezno podjetje izkaže lojalnost, zvestobo ter spoštovanje bodisi zaposlenim bodisi tistim, ki se k njemu vračajo.