Slovenija premore kar nekaj izvrstnih proizvajalcev vrat. A če se še posebej navdušujete nad tistimi iz aluminija, vam ime Inotherm nikakor ne sme uiti. Ribniško podjetje namreč ni le največji evropski izdelovalec aluminijastih vhodnih vrat, temveč tudi branik kakovosti in zibelka inovacij na področju pametnega vhoda. Njihova ponudba zato ponuja zanesljiv odgovor na vprašanje, kakšna vrata nam prinaša prihodnost, razkriva pa tudi, kako bomo slednja kupovali.
Prisegajo na prednosti aluminija ...
Četudi les s svojim naravnim pridihom in rustikalno romantiko še zdaleč ni iz mode, pri ribniškem podjetju prisegajo na aluminij. Slednjega je mogoče preprosto oblikovati in v celoti reciklirati, po zaslugi konstrukcijske stabilnosti pa je odlična izbira za vhodna vrata.
Temperaturne razlike, ki v najhladnejšem (ali najtoplejšem) delu leta nastanejo med ogrevano (ali klimatizirano) notranjostjo in hladno (ali vročo) zunanjostjo lahko namreč povzročijo upogibanje vratnega krila, nepravilno naleganje vrat v okvir, pa uhajanje zraka v objekt in iz njega. Ta problem je še posebej očiten pri PVC vratih, pa tudi pri manj kakovostnih lesenih modelih.
Inothermova vhodna vrata se zaradi aluminijaste konstrukcije ne krivijo, po zaslugi nadstandardno debelih profilov, inovativnega polnila, kar treh tesnil z vulkaniziranim vogalom ter opcijskih večslojnih stekel pa zagotavljajo tudi odlično toplotno izolativnost. Stopnja njihove toplotne prevodnosti namreč znaša kar do 0,61 W / m2K, s čimer se vrata uvrščajo v sam vrh segmenta.
Prav ti aduti krepijo prepričanje mnogih, da so alu vhodna vrata prihodnost, saj so okolju prijazna, energetsko učinkovita in obstojna. A pri Inothermu vseeno niso pozabili na prej omenjeni pridih romantike. Modele namreč odenejo tudi v dekorje z vzorci narave. Tudi poznavalci bodo težko ločili prava lesena vrata od Inothermovega modela, odetega v “lesni dekor”.
Napredna proizvodnja na domačih tleh
Ena od skrivnosti Inothermovega uspeha se prav gotovo skriva tudi v tem, da je podjetje celotno proizvodnjo zadržalo pod eno streho, in to na domačih tleh. Moderen proizvodni obrat v dolenjski Prigorici, ki ga trenutno zaradi rastočega povpraševanja tudi širijo, je opremljen celo z lastno steklarno in robotizirano lakirnico. Takšna opremljenost je garancija za stalen nadzor kakovosti in še enega pomembnega aduta: personalizacijo.
Prav tako pri Inothermu nenehno preizkušajo in razvijajo nove rešitve za še bolj dovršene izolativne lastnosti, protivlomno zaščito in trpežnost. V letošnjem letu so denimo še nadgradili liniji Exclusiv in Select. Modele Exclusiv, ki so med kupci tudi najpopularnejši, tako po novem odlikuje debelejše vratno krilo (prej 85, zdaj 95 cm), ki zagotavlja še boljšo izolativnost in učinkovitejše kljubovanje temperaturnim spremembam.
Novi modeli obenem nudijo možnost odpiranja vrat navzven, kar omogoča nova konstrukcija v obojestransko prekrivni izvedbi krila. Izboljšana je tudi notranja optika vrat, saj so nasadila sedaj skrita, preoblikovana kanaleta pa skrbi za učinkovitejše odtekanje vode.
Povsem digitalizirana in personalizirana nakupna izkušnja
Kljub obsegu proizvodnje so vsaka vrata iz Inothermove proizvodnje unikat, izdelan v skladu s kupčevimi željami in prioritetami. Ta si namreč lahko izbere poljuben serijski model znamke in mu spremeni dimenzije, barvo, obliko zasteklitve, izbere posebno držalo, dodatke ali naprednejšo zaščito ...
Tovrstna prilagodljivost je hkrati del napredne nakupne izkušnje, ki je že pred pričetkom nove pandemske realnosti delno domovala na spletu. Inotherm namreč kupcem nudi preprost spletni konfigurator, s pomočjo katerega vsak z le nekaj kliki oblikuje svoj sanjski vhod in odda povpraševanje (mimogrede: nanj odgovorijo že v 24 urah). Orodje omogoča celo nalaganje slike lastnega pročelja, tako da lahko kupec nova vrata takoj umesti v svoj vhod.
Digitalno ponudbo so v letošnjem letu razširili tudi z virtualnim razstavnim salonom, ki omogoča sprehod med najpopularnejšimi razstavnimi eksponati in zbiranje navdiha pred uporabo konfiguratorja. Seveda pa možnost pristnega stika ostaja. Vse, ki imajo še vedno najraje nakup po “klasični” poti, pričakujejo v modernem salonu v Prigorici ter v drugih večjih krajih po Sloveniji.
Pameten dom se začne na pragu
Eden od zaščitnih znakov ribniškega izdelovalca vrat je nenehen vložek v inovacije in nove napredne tehnologije. Poleg izolativnosti in varnosti pa izpopolnjujejo tudi rešitve za pametno odklepanje, torej brez ključa. Njihov hišni sistem INOSMART na trgu skoraj nima konkurence.
Gre za pametni sistem za odpiranje vhodnih vrat brez ključa. In zakaj odpiranje? Ker se vrata samodejno zaklenejo vsakič, ko se zaprejo. Odkleniti jih je nato mogoče s pomočjo numerične kode ali pametnega telefona (tehnologija NFC), upravljanje pa je mogoče kar prek mobilne aplikacije.
Srce sistema je visokoločljivi biometrični čitalec prstnih odtisov, ki omogoča 360-stopinjsko odčitavanje (torej kot, pod katerim položite prst na čitalec, ni pomemben), prilagajanje na spremembe prstnih odtisov (poškodbe, rast pri otrocih) ter celo preverjanje kakovosti prstnega odtisa ob registraciji.
Z Inosmartom je mogoče upravljati kar preko aplikacije na pametnem telefonu, ki služi za dodajanje ali odstranjevanje uporabnikov, pa tudi nadzor nad odklepanjem. Prav tako je mogoče občasnim gostom (denimo sosedom, čistilki, varuški ...) časovno omejiti vstop na določen del dneva in se s tem dodatno zavarovati.
Vse prepoznavnejši Ribniški izvozni produkt
Inotherm je s kar 295 zaposlenimi in pretežno izvozno naravnanostjo (94 % vseh vrat izvozijo) pomemben člen dolenjskega gospodarstva in eden najvidnejših promotorjev slovenskega znanja in iznajdljivosti. Podjetje se namreč vztrajno uveljavlja na pomembnih evropskih trgih, kot so Nemčija, Italija, Francija, Avstrija, Švica, Združeno kraljestvo ...
Z več kot 1000 partnerji na stari celini si podjetje iz Prigorice na široko odpira vrata na tuje trge in krepi moč svoje blagovne znamke. S tem pa slovenski sinonim za kakovostna aluminijasta vhodna vrata postaja tudi vse bolj evropski.
Obiščite spletno stran in si oglejte Inothermovo široko ponudbo.