Glavni namen tehnične optimizacije je omogočiti iskalnikom, kot je Google, da lažje indeksirajo in razumejo vsebino na vaši spletni strani.
Tehnična optimizacija se osredotoča na način, kako je spletna stran zgrajena, ter kako učinkovito iskalniki dostopajo do nje, ne pa na vsebino samo. Ključni elementi vključujejo hitrost nalaganja strani, varnost, prilagodljivost za mobilne naprave, strukturo podatkov, zemljevid strani in druge tehnične komponente.
Ključni elementi tehnične optimizacije
Pomembni dejavniki tehnične SEO optimizacije vključujejo številne tehnične vidike, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo in učinkovitost spletne strani v iskalnikih. Med njimi so optimizacija hitrosti nalaganja strani, kar povečuje zadovoljstvo uporabnikov, ter zagotavljanje varnosti spletne strani z uporabo HTTPS protokola.
Prav tako mora biti stran prilagojena za mobilne naprave, saj iskalniki vedno bolj upoštevajo to pri rangiranju strani. Struktura podatkov in uporaba zemljevida strani sta prav tako pomembna, saj omogočata iskalnikom lažji dostop do vsebine in boljše razumevanje vsebine strani.
Razlika med tehnično in on site optimizacijo
Tehnična optimizacija in on site optimizacija imata različne cilje in pristope. Medtem ko se tehnična optimizacija osredotoča na izboljšanje tehničnih vidikov spletne strani, ki vplivajo na njen dostop in indeksiranje, se on site optimizacija osredotoča na vsebinske elemente strani. On site optimizacija vključuje optimizacijo besedil, ključnih besed, meta oznak, strukturiranih naslovov (H1, H2, itd.), ter izboljšanje uporabniške izkušnje z zagotavljanjem kakovostne in relevantne vsebine, ki bo pritegnila ciljne obiskovalce.
Cilj tehnične SEO optimizacije je, da se iskalnikom omogoči učinkovito dostopanje do spletne strani in razumevanje njene vsebine, kar omogoča boljše indeksiranje. On site optimizacija pa ima za cilj izboljšati vidnost spletne strani v iskalnikih, predvsem z izboljšanjem kakovosti in relevantnosti vsebine, da bi pritegnil ustrezne obiskovalce.
Čeprav sta tehnična optimizacija in on site optimizacija spletne strani različna v svojih pristopih, sta oba pomembna za dosego visokih uvrstitev na rezultatih iskalnikov.
Uspešna SEO strategija mora vključevati oba pristopa – tako tehnično optimizacijo kot optimizacijo vsebine – saj le tako lahko dosežemo najboljše rezultate pri izboljšanju vidnosti spletne strani.
Hitrost nalaganja spletne strani
Hitrost nalaganja spletne strani je eden najpomembnejših dejavnikov za uspešno tehnično optimizacijo. Hitreje nalagajoče strani zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo in zmanjšajo verjetnost, da obiskovalci zapustijo spletno stran še pred nalaganjem vsebine.
Počasno nalaganje lahko negativno vpliva na stopnjo obiskovalcev, ki zapustijo stran, kar pa posledično vpliva na uvrstitev spletne strani v iskalnikih. Zelo pomembno je, da optimizirate čas nalaganja strani, saj to vpliva tudi na položaj vaše strani.
Prilagojenost mobilnim napravam
Z naraščajočo uporabo mobilnih naprav za dostop do interneta postaja prilagodljivost spletne strani na mobilne telefone ključnega pomena. Odziven dizajn zagotavlja, da se spletna stran prilagaja različnim velikostim zaslonov in uporabnikom omogoča optimalno izkušnjo, ne glede na napravo.
Google je prešel na prioritetno mobilno indeksiranje, kar pomeni, da daje prednost mobilnim različicam spletnih strani pri razvrščanju rezultatov iskanja. To povečuje pomen natančne optimizacije za mobilne naprave.
Hierarhija URL-jev
Dobro zasnovana in strukturirana hierarhija URL-jev je pomembna za učinkovito indeksiranje in boljšo navigacijo na spletni strani. Logično oblikovani URL-ji pomagajo iskalnikom razumeti strukturo vsebine na strani, kar omogoča boljše razvrščanje v iskalnih rezultatih.
Pravilna hierarhija URL-jev je tudi pomembna za uporabnike, saj poenostavi iskanje in uporabo spletne strani.
Strukturirani podatki
Strukturirani podatki omogočajo iskalnikom boljše razumevanje vsebine na spletni strani. Z označevanjem ključnih informacij, kot so izdelki, dogodki, ocene ali novice, lahko povečate vidnost vaših rezultatov v iskalnikih.
Strukturirani podatki omogočajo boljše prikazovanje informacij v obliki bogatih rezultatov, kar pripomore k večji privlačnosti strani v iskalnikih. Poleg tega so strukturirani podatki postali ključnega pomena zaradi sprememb v Googlovem algoritmu.
Želite tudi vi doseči prva mesta na Googlu?
V podjetju Web Center z natančno zasnovanimi SEO strategijami pomagamo različnim podjetjem izboljšati vidnost na spletu in doseči ciljno občinstvo.
Med našimi zadnjimi uspešnimi projekti je optimizacija spletnih strani za podjetje Mjob, kjer smo se osredotočili na ključno besedo omladinska zadruga. S tem smo prispevali k boljši prepoznavnosti njihove ponudbe med mladimi iskalci zaposlitvenih priložnosti.
Za podjetje Carbonautica smo izvedli optimizacijo za ključno besedo sailboat steering wheel, kar je povečalo njihovo vidnost med ljubitelji navtike. Njihovi volani iz ogljikovih vlaken so ne le lahka, ampak tudi izjemno robustna, kar dokazuje njihovo predanost inovacijam na področju pomorske tehnologije.
Rimske terme smo uspešno uvrstili med najbolj iskane destinacije za praznovanja z optimizacijo na ključno besedo silvestrovanje v termah. Paket vključuje nepozabno silvestrsko noč v restavraciji Sofija, kjer goste razvajajo z gala večerjo ob živi glasbi in kozarcu penečega vina.
Pri podjetju Zamba smo izvedli optimizacijo za ključno besedo kastracija mačka forum, s čimer smo omogočili enostavnejše iskanje relevantnih informacij o oskrbi mačk. Ta poseg prekinja izločanje moškega spolnega hormona testosterona, kar vodi v prenehanje spolnega vedenja in neplodnost mačka.
Za podjetje Feelrooty smo poskrbeli za optimizacijo na ključno besedo adaptogene rastline, kar je povečalo njihovo prepoznavnost v segmentu naravnih prehranskih dopolnil.
V podjetju Web Center pokrivamo celotno področje SEO optimizacije od optimizacije spletnih trgovin, izdelave kakovostnih SEO člankov do on site optimizacije.
Naše storitve podjetjem pomagajo povečati spletni promet in doseči boljše prodajne rezultate.
Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!
Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.