Dobro optimizirana trgovina ne doseže samo večjega števila ciljnih uporabnikov v iskalnikih, ampak tudi poveča možnosti za uspešne prodaje. Pri optimizaciji spletnih trgovin so ključne besede za izdelke ključnega pomena.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Medtem ko je optimizacija za informativne ključne besede pomembna, je pri trgovinah še bolj kritična optimizacija spletne trgovine za produktne ključne besede, kot so npr. "krvni test nosečnosti" ali "sailboat steering wheel". To pomeni, da je treba pri analizi ključnih besed posebno pozornost nameniti produktom in produktnim kategorijam, ki jih trgovina ponuja.

Uporaba orodij za raziskavo ključnih besed

Za iskanje ključnih besed lahko uporabite različna orodja kot so Načrtovalnik ključnih besed ali Semrush za bolj podrobno analizo ključnih besed in konkurence. Ti podatki vam pomagajo razumeti iskalne vzorce in volumen iskanj za ciljne ključne besede. Statistični podatki kažejo, da velik delež uporabnikov začne svoje spletno nakupovanje z iskanjem na Googlu. Več kot tretjina obiskovalcev spletnih trgovin pride iz iskalnikov, medtem ko je skoraj četrtina vseh naročil neposredno povezana z organskim prometom. To jasno kaže, da dobra optimizacija spletne trgovine bistveno prispeva k uspešnosti in prodajni moči spletnih trgovin.

Priporočila za dobro struktura spletne strani

Struktura spletne strani opisuje organizacijo podstrani znotraj spletne strani, kar vpliva na uporabniško izkušnjo in posledično na SEO optimizacijo. Struktura spletne strani je ključna za optimizacijo, saj iskalnikom jasno sporoča, katere strani so pomembne in o čem spletna stran govori. Iskalniki prepoznajo in vrednotijo strukturo spletne strani, kar pomaga določiti, kako relevantna je za določene iskalne izraze. Dobro načrtovana struktura omogoča boljšo organizacijo vsebine in izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Pri oblikovanju strukture spletne strani je ključno, da je enostavna, pregledna in ne preveč globoka. Vsaka podstran naj bo dostopna v treh klikih od domače strani, kar izboljšuje navigacijo in dostopnost vsebine. Dober primer strukture spletne trgovine vključuje jasno hierarhijo, kjer so glavne kategorije postavljene na začetek, pod njimi pa podkategorije in končno izdelki. To omogoča učinkovito optimizacijo za različne ključne besede in boljšo vidnost v iskalnikih.

On site optimizacija spletne trgovine

On site optimizacija spletne trgovine se osredotoča na različne elemente kot so oznake naslovov, opisov, slik, količina ključnih besed, struktura URL-jev, interne povezave in uporaba sheme za izboljšane rezultate v Googlu. Oznake naslovov so ključni elementi, ki se prikažejo v rezultatih iskanja Google. Te oznake ne le da sporočajo vsebino strani, ampak tudi bistveno vplivajo na stopnjo klikov (CTR), kar je ključnega pomena za visoko uvrstitev v iskalnikih.

Najboljša praksa vključuje testiranje naslovov in opisov z Google Ads, da se identificirajo kombinacije z najvišjim CTR, nato pa se te učinkovite kombinacije implementira v oznake strani. Uporaba številk v kombinaciji s pozivi k dejanjem ali izpostavljanje prednosti običajno pripomore k boljšemu CTR.

Optimizacija opisov izdelkov in kategorij spletne trgovine

Pri optimizaciji opisov je ključnega pomena več dejavnikov. Opis mora biti informativen in prepričljiv za uporabnika, da se odloči za nakup. Dolžina opisa vpliva na berljivost in uvrstitev v iskalnikih. Priporočljivo je, da so opisi dolgi vsaj 1000 besed, vendar brez pretiranega vključevanja ključnih besed. Pomembno je, da opisi zvenijo naravno, berljivo in uporabljajo sinonime ter sorodne fraze. Vključitev ključne besede na začetku in koncu opisa je priporočljiva praksa za boljšo optimizacijo, pri čemer naj se ključna beseda ne ponavlja preveč, temveč se uporablja smiselno skozi vsebino.

Kratki URL-ji so pomembni za uvrstitev spletnih strani višje v iskalnikih, saj različne statistike kažejo, da krajši URL-ji običajno dosežejo boljše rezultate. To je še posebej ključno za podstrani, ki so globoko v strukturi spletnega mesta, saj krajši URL-ji ohranjajo jasnost.

Optimizacija slik v spletni trgovini

Pri optimizaciji slik je pomembno upoštevati več dejavnikov. Sodobni formati slik omogočajo hitrejše nalaganje, kar pozitivno vpliva na uporabniško izkušnjo. Slike je treba tudi ohranjati v čim manjših velikostih, da se ohrani hitrost nalaganja strani. Poleg tega je ključno dodajanje več kakovostnih slik, ki ustrezajo opisom izdelkov, ter poimenovanje slik v skladu s ključnimi besedami, kar prispeva k boljši optimizaciji za iskalnike.

Optimizacija hitrosti spletne trgovine

Hitrost nalaganja spletne trgovine je ključnega pomena za ohranjanje visokih konverzij in uporabniške izkušnje. Celoten proces optimizacije hitrosti vključuje tako tehnične pristope na strežniški ravni kot tudi upravljanje z vsebinami in elementi na spletni trgovini. Med ukrepi so predpomnjenje, optimizacija slik, minifikacija skript in drugi postopki, ki skupaj izboljšajo delovanje strani in zagotovijo hitrejšo nalaganje vsebin uporabnikom. Spletne trgovine zaradi svoje obsežnosti pogosto vsebujejo več strani kot običajne spletne strani. To pomeni, da je tudi več možnosti za napake, kot so 404 napake, podvojena vsebina in druge tehnične težave. Za odkrivanje in popravljanje teh tehničnih težav potrebujete zanesljivo SEO orodje.

Učinkovita optimizacija spletnih trgovin in strani za različna podjetja

Podjetje Web Center se je uveljavilo kot ključni igralec v svetu optimizacije spletnih trgovin in strani, kar potrjuje naša uspešna zgodovina projektov za različne kliente. Z optimizacijo ključne besede paragliding Slovenia smo stranki Kumulusparagliding zagotovili top položaje v iskalnikih. Naša optimizacija je podjetju pomagalo do večjega števila strank za tandemske polete nad Julijskimi Alpami in čudovito Bohinjsko dolino.

Naša izboljšana SEO strategija je podjetju Feelrooty omogočila večjo prepoznavnost med iskalci ključne besede kaj piti namesto kave. Z izdelkom MagicRooty, ki vsebuje medicinske gobe, smo dosegli znatno povečanje obiska njihove spletne strani in posledično prodaje, kar dokazujejo tudi znanstvene študije o pozitivnih učinkih teh gob.

Za Mjob, smo prav tako uspešno povečali prepoznavnost z optimizacijo za poslovi za studente Beograd. Naša SEO strategija je omogočila boljši doseg med mladimi, ki iščejo delo preko njihove sodobne mobilne aplikacije.

Z optimizacijo ključne besede "otroški vozički 3v1" smo omogočili lažji dostop do potencialnih kupcev. Pri tem smo se osredotočili na udobje in varnost, ki sta ključna pri izbiri pravega otroškega vozička.

Prevajalska Akademija, vodilna na področju prevajalskih storitev, je s pomočjo naše optimizacije za ključno besedo prevajalska agencija še bolj poudarila svojo strokovnost. Njihovi prevajalci, specializirani za različna področja, zagotavljajo visoko kakovostne prevode v več kot 100 jezikih.

Foto: Web center
Foto: Web center

Potrebujete pomoč pri optimizaciji spletne trgovine? Stopite v stik z nami!

Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja nas kontaktirajte na info@web-center.si ali na 041-201-730.