Kljub temu, da je bil WordPress nekoč v preteklosti znan predvsem kot platforma za bloganje, se je skozi leta razvil v vsestranski sistem za upravljanje vsebine (CMS). Danes se še vedno lahko uporablja za preproste bloge, vendar pa je WordPress postal dovolj fleksibilen in močan, da omogoča izdelavo zahtevnih in vsestranskih spletnih strani ter mobilnih aplikacij.
1. Priljubljenost in razširjenost WordPressa
WordPress je dejansko tako preprost in prilagodljiv, da je mogoče z njim ustvariti skoraj vse. To je tudi razlog, da je z leti postal ena izmed najbolj priljubljenih in splošno uporabljanih platform za upravljanje vsebin. Danes ga uporablja kar 22,5% vseh spletnih strani na svetu. Stroški uporabe, upravljanja, razširitev in sprememb pri drugih platformah so lahko visoki, medtem ko so stroški za izdelavo spletnih strani v WordPressu občutno nižji.
2. Odprtost in skupnostna podpora
WordPress je odprtokodni program, kar pomeni, da lahko vsakdo prosto dostopa do njegove kode in jo spreminja po lastnih potrebah. S tem omogoča razvoj široke palete funkcionalnosti in prilagoditev. Sodelovanje v skupnosti WordPressa omogoča izmenjavo izkušenj in znanj ter prispeva k nenehnemu razvoju platforme. WordPress spletne strani so razširjene tudi zaradi svoje enostavne uporabe. Uporabniki lahko brez znanja programiranja sami upravljajo, dodajajo in spreminjajo vsebino svoje spletne strani.
3. Prilagajanje in rast WordPress spletnih strani
WordPress spletne strani omogočajo posodabljanje in prenovo vsebine ter oblikovanja. Lahko se prilagajajo in rastejo skupaj s podjetjem. V WordPress uporabniškem vmesniku so na voljo brezplačne predloge in vtičniki, ki omogočajo različne funkcionalnosti. Obstajajo tudi plačljive možnosti za tiste, ki želijo več. Pri izdelavi novih WordPress spletnih strani pogosto uporabljamo predloge kot zasnovo. WordPress je napisan z uporabo standardno skladne visokokakovostne kode, kar omogoča, da so spletne strani na WordPressu zelo prijazne iskalnikom. Zaradi tega se spletne strani na WordPressu pogosto hitreje uvrstijo med najvišje rezultate na Googlu kot večina drugih.
4. Primeri iz prakse
Impulse
Podjetje Web Center je podjetju Impulse, ki nudi polete z jadralnim padalom, pomagalo pri posodobitvi njihove spletne strani. Impulse deli svojo strast z ljudmi, ki si želijo doživeti nekaj edinstvenega in jih navdušuje razgled na svet z višine. Kot del storitve so jim pomagali pri dodajanju nove funkcionalnosti, med katero je tudi spletna trgovina. Z njihovo strokovno pomočjo lahko sedaj stranke Impulse.si enostavno brskajo in kupujejo storitve kar preko njihove spletne strani. Poleg tega so dodali tudi nove podstrani, ki omogočajo boljšo navigacijo in informiranje obiskovalcev o njihovi ponudbi ter storitvah. Prispevali so k izboljšanju uporabniške izkušnje in povečanju učinkovitosti njihove spletne prisotnosti.
Marivelle
Pri spletni strani Marivelle so imeli priložnost svetovati pri izdelavi WordPress spletne strani, pri čemer so se osredotočili na področje SEO optimizacije. Z njihovim strokovnim znanjem in izkušnjami so pomagali optimizirati vsebino, strukturo in tehnične vidike spletne strani, da bi ta dosegla boljše rezultate v spletnih iskalnikih. Skupaj z ekipo Marivelle so analizirali ključne besede, ustvarili relevantne in privlačne vsebine ter izboljšali uporabniško izkušnjo za obiskovalce spletne strani. Njihovo svetovanje je prispevalo k boljši vidnosti spletne strani in povečanju organskega prometa.
Carbonautica
S spletno stranjo Carbonautica so dosegli izjemne rezultate, pri čemer so dosegli prvo mesto za ključno besedo "why is the steering wheel on the right side of a boat" brez zunanje optimizacije. Z osredotočanjem na ustvarjanje kakovostne vsebine na blogu, ki je del njihove spletne strani, izdelane v WordPressu, so uspeli pritegniti pozornost občinstva in izboljšati njihovo uvrstitev na iskalnikih. Primer takšnega uspešnega članka je članek z naslovom why is the steering wheel on the right side of a boat, ki je privabil veliko število obiskovalcev in prispeval k njihovi visoki uvrstitvi na spletnem iskanju. Ta dosežek kaže na moč kakovostne vsebine in pravilne uporabe platforme WordPress za doseg uspeha na spletu.
Avtotehna VIS
Podjetje Web Center je sodelovalo tudi s podjetjem Avtotehna Vis na področju optimizacije ključne besede rabljena vozila. Avtotehna VIS je tudi pooblaščeni prodajalec in serviser vozil priznanih znamk, kot so Opel, Chevrolet, Peugeot, Citroën in Mazda. Njihove storitve segajo od prodaje novih vozil do popravil, vzdrževanja in nadgradenj. V osnovno ponudbo storitev vključujejo tudi prodajo rabljenih vozil vseh znamk z jamstvom, prodajo nadomestnih delov in dodatne opreme, vulkanizerske storitve ter kleparsko-ličarska popravila na vozilih vseh znamk.
Mali vragci
Otroški vozički so nepogrešljiv del opreme za starše z dojenčki in malčki, zato je ključnega pomena, da spletna stran, ki se ukvarja s prodajo otroških vozičkov, ohranja visoke pozicije na spletnih iskalnikih. Pri prenovi spletne strani podjetja Mali Vragci so se osredotočili na ohranjanje teh pozicij, saj je za stranko to ključnega pomena za njihovo vidnost in dosegljivost kupcem. Z uporabo strategij in tehnik optimizacije spletnih strani ter nadgradnjo vsebine so zagotovili, da bo spletna stran še naprej dosegala visoke rezultate v iskalnikih, kar bo omogočilo podjetju Mali Vragci, da ostane v ospredju pri prodaji otroških vozičkov in ostalih pripomočkov za starše.