Neoptimizirane slike lahko znatno povečajo čas nalaganja strani, kar negativno vpliva na uporabniško izkušnjo.

Hitrost nalaganja strani je ključnega pomena, saj uporabniki pogosto opustijo stran, če se le-ta nalaga več kot tri sekunde. Zato je optimizacija slik ena izmed ključnih nalog on site optimizacije pri oblikovanju spletnih strani, saj izboljša tako hitrost kot tudi vidnost v iskalnikih.

Optimizacija slik za spletno trgovino

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Če imate spletno trgovino, je optimizacija slik ključna veščina, ki jo morate obvladati. Pravilno optimizirane slike ne samo, da pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji, ampak tudi izboljšajo delovanje spletne strani.

Z optimizacijo zmanjšamo velikost slik, kar pripomore k hitrejšemu nalaganju strani, kar je ključno za ohranjanje uporabnikov in izboljšanje SEO rezultata. Z optimiziranimi slikami boste povečali vidnost v iskalnikih, še posebej pri iskanju preko Googlovih slik, kar je lahko pomemben vir obiska.

Kaj je optimizacija slik?

Optimizacija slik pomeni prilagoditev velikosti slikovnih datotek, da zmanjšamo njihov vpliv na čas nalaganja spletne strani. Pomembno je, da ohranimo visoko kakovost slik, hkrati pa zmanjšamo njihovo velikost.

Foto: Web Center
Foto: Web Center

Optimizacija slik je ključna tudi za SEO optimizacijo, saj optimizirane slike izboljšajo uporabniško izkušnjo in pripomorejo k večji vidnosti v iskalnikih. Z ustrezno optimizacijo slik lahko izboljšate hitro nalaganje strani, kar je pomembno za ohranjanje obiskovalcev ter izboljšanje uvrstitve v iskalnikih.

Kako optimizirati slike za iskalnike?

Ob optimizaciji slik je pomembno, da upoštevamo določene prakse, ki pripomorejo k boljši vidnosti v iskalnikih. Eden od osnovnih korakov je preimenovanje slikovnih datotek s pomočjo ustreznih ključnih besed, ki omogočajo boljše razumevanje vsebine slike s strani iskalnikov. Prav tako je ključno dodajanje alt besedila (alternativnega besedila), ki bo iskalnikom omogočilo, da razumejo kontekst slike, kadar slika ni prikazana.

Poleg tega je izbira pravega formata datoteke, kot je WEBP, JPEG ali PNG, odločilna za ravnotežje med kakovostjo slike in velikostjo datoteke. Na ta način boste zagotovili boljšo optimizacijo slik za spletne strani in izboljšali uporabniško izkušnjo ter SEO rezultate.

BONUS: Preverite svoje prikazne slike

Prikazne slike so pomemben element spletnih trgovin, saj izboljšajo uporabniško izkušnjo in omogočajo hitrejši pregled produktov.

Vendar pa lahko prevelike slike upočasnijo nalaganje spletne strani, kar negativno vpliva na njeno učinkovitost. Da bi izboljšali hitrost nalaganja, je pomembno, da slike optimizirate, tako da imajo čim manjšo velikost datoteke.

Prav tako se prepričajte, da je alt tekst unikatno prilagojen vsaki sliki, saj se pogosto zgodi, da se isti tekst uporablja za večje različice istih slik, kar lahko zmanjša učinkovitost optimizacije.

Naslov slike in opis

Google pri indeksiranju slik uporablja tudi naslov in opis slike, kar vpliva na način, kako so slike uvrščene v iskalnikih. Zato je pomembno, da slike poimenujete smiselno in vključite ustrezne ključne besede, ki se nanašajo na vsebino slike. Poleg tega mora biti tudi opis slike natančen in informativen, saj Google pri razvrščanju slik upošteva te informacije. Pri tem je koristno razmisliti o iskalnih izrazih, ki jih uporabljajo vaši obiskovalci, da bi optimizirali slike za najboljše rezultate v iskanju.

Za večjo učinkovitost SEO optimizacije je priporočljivo, da svojo spletno stran povežete z Google Search Console in dodate zemljevid spletnega mesta (sitemap). Ta XML datoteka vsebuje URL-je vseh podstrani vaše spletne strani, vključno s slikami, in omogoča iskalnikom lažje sledenje strukturi vaše strani. S pomočjo zemljevida spletnega mesta iskalniki lažje najdejo in indeksirajo slike, kar povečuje možnost, da bodo te slike prikazane v iskalnih rezultatih in prinašajo več prometa na vašo spletno stran.

Želite tudi vi doseči prva mesta na Googlu?

V podjetju Web Center se ponašamo z uspešnimi projekti na področju SEO optimizacije za različna podjetja, ki jim pomagamo izboljšati prepoznavnost in doseči boljše uvrstitve na spletnih iskalnikih.

Za podjetje Termoshop smo izvedli optimizacijo za ključno besedo toplotna črpalka za sanitarno vodo, kar jim je omogočilo boljši doseg pri iskanjih, povezanih z energijsko učinkovitimi rešitvami. Toplotne črpalke predstavljajo učinkovit in okolju prijazen način za ogrevanje sanitarne vode ali prostorov.

Podjetju Carbonautica smo pomagali izboljšati vidnost za ključno besedo foldable gangway, s čimer smo se osredotočili na specifično področje navtičnih dodatkov. Slovensko podjetje Carbonautica je vodilno na področju proizvodnje visokokakovostne opreme iz steklenih in ogljikovih vlaken, ki slovijo po svoji vzdržljivosti in nizki teži.

Za Rimske terme smo izvedli optimizacijo za ključno besedo silvestrovanje 2025 terme. Paket za silvestrsko praznovanje vključuje številne ugodnosti in aktivnosti, ki gostom omogočajo prijeten dopust, od gala silvestrske večerje z živo glasbo do kozarca penečega vina ob prihodu.

Podjetju Luniks smo pomagali pri optimizaciji za ključno besedo darilni seti, s čimer smo povečali prodajo njihovih darilnih izdelkov. Darilni seti so zasnovani kot celovita in premišljena darila, ki pokrivajo različna področja in zadovoljijo različne okuse.

Prav tako smo uspešno optimizirali spletno stran za Mjob, kjer smo poskrbeli za ključno besedo omladinska zadruga Kragujevac, ter za Feelrooty, kjer smo izboljšali prepoznavnost za ključno besedo adaptogene rastline.

SEO optimizacija za izboljšanje spletne prepoznavnosti

V podjetju Web Center smo specializirani za optimizacijo spletnih trgovin, izdelavo kakovostnih SEO člankov in celovito SEO optimizacijo, kar podjetjem omogoča boljši doseg na spletu in povečanje prodaje.

Foto: Oglasno sporočilo/Web Center
Foto: Oglasno sporočilo/Web Center

Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!

Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.